Java IRC client
Fra : Michael Andersen

Dato : 25-07-01 18:45

Hej, er der nogen der kender en god gratis java irc client? jeg har prøvet
med denne http://eirc.sourceforge.net/ , men den har det problem at man ikke
kan connecte til andre servere end localhost. Hvis nogen kender en anden irc
client som ikke har disse problemer, eller måske kan forklare hvorfor der
ikke er adgang til andet end localhost (dermed også ment hvordan man så FÅR
adgang til en ekstern irc server).

med venlig hilsen
Michael Andersen

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 25-07-01 19:13

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Michael
Andersen" <nereus@mail1.stofanet.dk> just offered me, he muttered some
weird stuff, and I had to correct this gibberish:

> [...]
>ikke er adgang til andet end localhost (dermed også ment hvordan man så FÅR

Hvis det kører som Applet er det fordi en applet ikke har adgang til
at snakke med andre servere end den den er blevet hentet fra.

Det kan løses ved at få den signed. (søg på http://java.sun.com)

Hvis det er til privat brug kan du evt. køre den som application i
stedet.
--
Martin Mouritzen.
The truth is out there! Does anyone know the URL?

Fra : Michael Andersen

Dato : 25-07-01 20:03

> Hvis det kører som Applet er det fordi en applet ikke har adgang til
> at snakke med andre servere end den den er blevet hentet fra.

Ja, det kører som en Applet, det skal køre fra min side, så alle brugere kan
komme nemt på irc.

> Det kan løses ved at få den signed. (søg på http://java.sun.com)

Jeg har været ved at rode med at få det signed, men kan ikke få det til at
køre. Ved ikke helt hvad der går galt.

... skal køre fra webstedet.. http://www.damager.dk/chat

> --
> Martin Mouritzen.
> The truth is out there! Does anyone know the URL?

men ellers tak for dit svar :)