Tele2 bekræfter din opsigelse
Fra : Claus Rathlou

Dato : 22-11-08 08:07

Hej

Fik i går en mail med følgende tekst:
--
""Kære CLAUS

Vi bekræfter hermed din opsigelse pr. d. 2008-12-15 af din
ADSL-forbindelse på følgende addresse:
XXXXX

Skulle du have spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til vores
kundeservice på telefon 80 900 700.

Med venlig hilsen
Tele2

Når du ringer til os eller skal logge ind på din personlige side, skal
du bruge følgende oplysninger:""
--

Problemet er BARE at jeg har ikke opsagt min forbindelse. Er der andre
af jer her i gruppen som har prøvet det samme med Tele2??.

Jeg prøvede at ringe igår men de var gået hjem, har dermæst sendt en mail.

Mvh.

Claus

Fra : Martin [TMM]

Dato : 22-11-08 11:14

Hej
Claus Rathlou wrote:
8< 8< 8<
> Vi bekræfter hermed din opsigelse pr. d. 2008-12-15 af din
> ADSL-forbindelse på følgende addresse:

Hold lige øje med datoen. Du har opsagt den i næste måned ?
Eller er det en tastefejl ?

Mvh
Martin

Fra : Frank Damgaard

Dato : 22-11-08 12:18

Claus Rathlou skrev:
> Hej
>
> Fik i går en mail med følgende tekst:

Tele2 ADSL er jo overtaget af Cybercity/Telenor
kunne det tænkes at det vedrører skiftet ?
Men der burde i så fald være kommet information om et skifte.

men kontakt dem under alle omstændigheder, meget kan jo være gået galt
inkl. forbytning af kunder....