Udgående mail via TDC
Fra : Karina

Dato : 21-11-08 00:35

Hej gruppe,

Jeg har de sidste tre aftener i perioder oplevet store problemer med at
sende mails ud via TDCs smtp.tele.dk og pasmtp.tele.dk. Er der nogen,
der har lignende problemer? Og er der nogen, der ved noget om, hvad der
er årsagen, og hvor længe det vil vare ved?

Jeg kan ikke umiddelbart finde noget på TDCs driftsinformation. Begge
forbindelser er i Randers-området...

Mvh
Karina

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-11-08 00:57

Karina skrev:

> Jeg har de sidste tre aftener i perioder oplevet store problemer med
> at sende mails ud via TDCs smtp.tele.dk og pasmtp.tele.dk

Der er ikke et "p" for meget med i den sidste?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jens

Dato : 21-11-08 11:37

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Der er ikke et "p" for meget med i den sidste?

Nej, den hedder PAsmtp.tele.dk, hvilket vil jeg formode er en forkortelse
for ProAccess

Jens

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-11-08 13:38

Jens skrev:

> Nej, den hedder PAsmtp.tele.dk, hvilket vil jeg formode er en
> forkortelse for ProAccess

Okay
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-08 06:23

Karina skriver:

> [...]
> der har lignende problemer? Og er der nogen, der ved noget om, hvad der
> er årsagen, og hvor længe det vil vare ved?

Pas, bruger selvsamme servere og er routet igennem Randers her fra
Hammel - ingen problemer.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jonas Jørgensen

Dato : 21-11-08 11:14

"Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har lignende problemer? Og er der nogen, der ved noget om, hvad der er
> årsagen, og hvor længe det vil vare ved?

Prøv med smtp.mail.dk

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 21-11-08 11:31

On Fri, 21 Nov 2008 11:13:31 +0100, "Jonas Jørgensen"
<news3808@pogj.dk> wrote:

>"Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse

>Prøv med smtp.mail.dk

Det vil jeg også anbefale. Det har længe taget en krig, hvis jeg
brugte den, men de sidste par uger, er det strøget lige igennem den.
Keg bor i Randers.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Allan Soerensen

Dato : 21-11-08 14:27

> [...]
> har lignende problemer? Og er der nogen, der ved noget om, hvad der er
> årsagen, og hvor længe det vil vare ved?

Jeg bruger også pasmtp.tele.dk og har haft samme problemer de sidste par
aftner, men ikke om dagen.

> Jeg kan ikke umiddelbart finde noget på TDCs driftsinformation. Begge
> forbindelser er i Randers-området...

Jeg sidder i Struer