? til PS3
Fra : carsten

Dato : 25-11-08 17:33

Nu har jeg stået en jul med en hylende unge da vi havde købt Xbox360 uden
spil da vi troede den var bagud kompatibel.
Nu vil jeg ikke stå i samme situation igen....så vil høre

kan man på PS3 spille "gamle" PS2 spil.
kan man bare sætte den til alm fjernsyn med scartstik.

er der noget jeg skal vide som vil hjælpe en panisk far som ikke vil se sin
søn hyle i 2 dage inden butikkerne åbner igen.

på forhånd tak

Carsten

Fra : Henning

Dato : 25-11-08 17:46

>er der noget jeg skal vide som vil hjælpe en panisk far som ikke vil se sin
>søn hyle i 2 dage inden butikkerne åbner igen.

F.eks. hvordan man begår sig på usenet? Start på www.usenet.dk, er du
stadig i tvivl spørger du i news:dk.velkommen hvor du stiller
PS3-spørgsmål.

Fra : Nicolai

Dato : 25-11-08 18:33

> F.eks. hvordan man begår sig på usenet? Start på www.usenet.dk, er du
> stadig i tvivl spørger du i news:dk.velkommen hvor du stiller
> PS3-spørgsmål.

Ja skræm da bare nye væk - hjælp ham dog i det mindste samtidig?

Fra : Henning

Dato : 25-11-08 18:52

On Tue, 25 Nov 2008 18:32:52 +0100, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

>Ja skræm da bare nye væk - hjælp ham dog i det mindste samtidig?
Det oplever jeg da også jeg gør? Jeg ved ikke hvilken gruppe der skal
spørges i, men ved det ikke er denne. Derfor henviser jeg til hvor jeg
ved der kan hjælpes.

Fra : Max

Dato : 25-11-08 19:02

Hej Nicolai

> Ja skræm da bare nye væk - hjælp ham dog i det mindste samtidig?

Han får da den bedste hjælp man kan tænke sig, har du nogen sinde
tænkt på at det er en rigtig god ide at stille sine spørgsmål de rigtige
steder, så får man nemlig de bedste svar og så kan andre finde et
spørgsmål igen og få glæde af det.

--
Mvh Max

Fra : Nicolai

Dato : 25-11-08 18:34

> kan man på PS3 spille "gamle" PS2 spil.

Enkelte gamle versioner, men grundet de blev dyrere skar man det fra.

Det rygtes der kommer en software-understøttelse, men om det er en and aner
jeg ikke.

Med andre ord - nej :) - Behold jeres PS2 også :)

Fra : carsten

Dato : 25-11-08 19:47

> [...]
> aner jeg ikke.
>
> Med andre ord - nej :) - Behold jeres PS2 også :)

Gab....

Nicolai ........ mange tak for hjælpen.......det var da noget jeg kunne
bruge til noget.

Mvh Carsten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-11-08 19:57

"carsten" skrev i en meddelelse
> Gab....

Ikke særlig motiverende mht at få flere til at svare

> Nicolai ........ mange tak for hjælpen.......det var da noget jeg
> kunne
> bruge til noget.

Du havde nok fået betydelig flere gode svar i den rigtige gruppe, der
hedder:

News:dk.spil.computer.konsol

Jan

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-11-08 20:40

carsten wrote:

> Nicolai ........ mange tak for hjælpen.......det var da noget jeg kunne
> bruge til noget.

Men du er også den eneste. Havde du spurgt i den rigtige gruppe var der
andre "carsten'er" der kunne bruge det.

Din egoistiske tilgang til grupperne ødelægger det for andre med samme
problem.

Jesper Poulsen

Fra : Hagar

Dato : 25-11-08 23:33

"carsten" <carsten@sletdettecdberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> er der noget jeg skal vide som vil hjælpe en panisk far som ikke vil se
> sin søn hyle i 2 dage inden butikkerne åbner igen.

Prøv også at kig på nogle af de her links
http://www.google.dk/search?hl=da&q=ps2+games+on+ps3&meta=

Hagar

Fra : Allan Vebel

Dato : 27-11-08 00:33

carsten skrev:

> er der noget jeg skal vide som vil hjælpe en
> panisk far som ikke vil se sin søn hyle i 2 dage
> inden butikkerne åbner igen.

Det drejer sig kun om en fornuftig opdagelse af
ungen - eller er det faderen?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Mr.X

Dato : 09-12-08 01:18

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Det drejer sig kun om en fornuftig opdagelse af
> ungen - eller er det faderen?

Tror du ikke han har opdaget han har en unge, eller mener du han har opdaget
sig selv?