Ram for optiplex GX270?
Fra : RK

Dato : 21-11-08 21:25

Maskinen har 512MB hvordan ser jeg hvor meget den kan opgraderes til og
hvilken type ram?

Fra : Benny Nissen

Dato : 21-11-08 23:19

RK wrote:
> Maskinen har 512MB hvordan ser jeg hvor meget den kan opgraderes til og
> hvilken type ram?

Google henviser til:
http://www.dell.com/downloads/us/products/optix/gx270_spec.pdf

Fra : Jan Vennike

Dato : 22-11-08 09:24

"RK" <at@at.at> skrev i en meddelelse
> Maskinen har 512MB hvordan ser jeg hvor meget den kan opgraderes til og
> hvilken type ram?

Prøv at kigge på http://www.crucial.com/eu - ovre i højre side kan du angive
fabrikant, produktserie og model - og finde ud af at det er DDR PC3200.

Og alt efter om der er en small form factor eller en "normal" desktop er der
plads til 2 eller 4 klodser.

--
Jan

(Remove the cat in my mail to reach me)

Fra : RK

Dato : 22-11-08 10:04

Mange tak for jeres hjælp!

Fra : RK

Dato : 22-11-08 10:26

Hej Jan og andre!

Bare lige for at være helt sikker! Kan du foreksempel foreslå en dansk
leverandør (jeg har prøvet getmore med stor tilfredshed) og fortælle mig
hvilken ramblok jeg skal bruge blandt dem de fører?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-11-08 12:31

RK wrote:

> Bare lige for at være helt sikker! Kan du foreksempel foreslå en dansk
> leverandør (jeg har prøvet getmore med stor tilfredshed) og fortælle mig
> hvilken ramblok jeg skal bruge blandt dem de fører?

Kig i tråden Medion 8088 fra 20/11. Arne fandt noget brugbart RAM til
sin maskine og du kan anvende det samme RAM (altså ikke Arnes, for det
bruger han jo selv).

Det er her og Getmore er billigst:

Jesper Poulsen

Fra : RK

Dato : 23-11-08 12:58

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Kig i tråden Medion 8088 fra 20/11. Arne fandt noget brugbart RAM til
> sin maskine og du kan anvende det samme RAM (altså ikke Arnes, for det
> [...]

Tak for hjælpen!