Ekstern strømforsyning
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 20-11-08 21:32

Hejsa

Jeg har købt mig et Psile-kabinet (http://psile.com/) - men der følger
ikke en strømforsyning med. Og da der ikke er plads til en almindelig PSU
til indbygning i kabinettet, skal jeg have fundet mig en ekstern fætter.

Men hvor finder man sådan een? Jeg synes ikke, at der dukker ret meget
op, når jeg spørger Google.

--
Mvh.
/Thomas

Fra : M.N.

Dato : 20-11-08 21:55

"Thomas Lindgaard" <thomas@it-snedkeren.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> til indbygning i kabinettet, skal jeg have fundet mig en ekstern fætter.
>
> Men hvor finder man sådan een? Jeg synes ikke, at der dukker ret meget

Her er en masse gode ting: http://www.cartft.com/catalog/gl/13

Mogens

Fra : Svend

Dato : 20-11-08 21:59