Hjælp til ram
Fra : Svend Henriksen

Dato : 18-11-08 19:21

Jeg har lige købt en stang brugt Samsung Pc 3200 1 gb ddr c6c2 men jeg kan
ikke få den til at køre på min computer:den tæller fint op og den prøver på
at få Windows XP til at køre,men viser kun skærmbilledet med windows på,hvad
er der galt er computeren for gammel eller er det rammene .Håber nogen kan
svare på det .Mvh Svend

Fra : Olesen

Dato : 18-11-08 19:43

Hvis du fortæller lidt om hvilken PC du har, så har folk en bedre chance for
at hjælpe dig :)

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-11-08 22:32

Svend Henriksen skrev:

> Jeg har lige købt en stang brugt Samsung
> Pc 3200 1 gb ddr c6c2 men jeg kan ikke få den
> til at køre på min computer

Der kan være fejl på din RAM, eller også kan den
ikke køre sammen med din pc.

Du kan teste din RAM, se:
http://www.edbpriser.dk/community/forum/message.asp?tid=1331580

--