Nationalitet på biler
Fra : J W Nielsen

Dato : 25-07-01 17:45

Hej !
Hvor kan man finde kendebogstaverne fra bilernes lille nationalitetsskilt ?
Min far så en bil med bogstaverne CAT - hvor er det henne...

Jørgen Wulff Nielsen
jwulff@post.tele.dk

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 25-07-01 18:06

J W Nielsen <jwulff@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kan man finde kendebogstaverne fra bilernes lille nationalitetsskilt
?
> Min far så en bil med bogstaverne CAT - hvor er det henne...

Måske det er nogle spaniere, der kommer fra Catalonien?

Ida Maria Kiefer
www.vammencamping.dk

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 25-07-01 18:08

Ida Maria Kiefer <atter@jyde.dk> skrev i
> J W Nielsen <jwulff@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

nationalitetsskilt
> ?
> >

> Måske det er nogle spaniere, der kommer fra Catalonien?

Okay, måske burde jeg lige skrive, at Catalonien er den del af Spanien, som
meget gerne vil være selvstændigt. Svarer måske lidt til, når jyderne kører
rundt med et J.

Ida Maria Kiefer
www.vammencamping.dk

Fra : jpholm

Dato : 25-07-01 18:08

> Min far så en bil med bogstaverne CAT - hvor er det henne...
Kunne det være et uofficielt skilt for Catalonien, Spanien?

jph-

Fra : Finn

Dato : 25-07-01 18:23

> [...]
?
> Min far så en bil med bogstaverne CAT - hvor er det henne...

http://www.skolestart.dk/facts/nationalitetsmarker.asp

Der findes dog ingen cat

Finn

Fra : Mogens

Dato : 25-07-01 22:52

On Wed, 25 Jul 2001 18:44:46 +0200, "J W Nielsen"
<jwulff@post.tele.dk> wrote:

>Hej !
>Hvor kan man finde kendebogstaverne fra bilernes lille nationalitetsskilt ?
>Min far så en bil med bogstaverne CAT - hvor er det henne...

Muligvis Catalonien (nordspanien) - ligesom når vi skriver Fyn også
videre. Catalanerne er meget bevidste om deres del af Spanien.
Mogens

Fra : Anne Jensen

Dato : 26-07-01 10:59

"Mogens" <mvj@iname.com> skrev i en meddelelse

> Muligvis Catalonien (nordspanien) - ligesom når vi skriver Fyn også
> videre. Catalanerne er meget bevidste om deres del af Spanien.
> Mogens

Det er allerede der har givet det svar! Hvorfor svarer i det samme? Læser i
ikke andres svar inden i selv svarer?

Anne Jensen

Fra : Brian

Dato : 26-07-01 11:18

> Det er allerede der har givet det svar! Hvorfor svarer i det samme? Læser
> ikke andres svar inden i selv svarer?

Ofte skyldes det delay fra den ene News server til den anden !.
Jeg kan f.eks. først se mine egne indlæg efter 15 - 30 min .
Det er også grunden til at indlæg ofte er sendt flere gange, da
afsender ikke kan se sine egne indlæg og derfor sender dem igen !.

/Brian

Fra : Anne Jensen

Dato : 26-07-01 22:33

"Brian" <nospam@spam.com> skrev i en meddelelse
Læser

> Ofte skyldes det delay fra den ene News server til den anden !.

Aha

Fra : Erik G Christensen

Dato : 25-07-01 23:55

J W Nielsen wrote:

> Hvor kan man finde kendebogstaverne fra bilernes lille nationalitetsskilt ?
> Min far så en bil med bogstaverne CAT - hvor er det henne...

Så'n rigtig skilt ?
Eller måske CATalysator ??

Men eller prøv http://Google.com, -søg og du skal finde

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 26-07-01 16:17

CAT = Center for Avanceret Teknologi.
Det ligger ved RUC.
Forslagene med Catalonien er helt hen i vejret

Fra : J W Nielsen

Dato : 26-07-01 21:44

Takker for alle forslag:
Det hører med til historien at nummerpladen var hvid med sorte tal og
bogstaver: Tror det var 4 bogstaver og 2 tal eller omvendt.
Nationalitetsskiltet var helt som de danske ovale DK-skilte.

Mvh
Jørgen

Fra : S. Børresen

Dato : 26-07-01 22:06

Havde det så været EAT, så havde det været Tanzania

/Søren

Fra : Anne Jensen

Dato : 26-07-01 22:34

"S. Børresen" <sfb@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Havde det så været EAT, så havde det været Tanzania
>
> /Søren

Eller 'D', så havde det været Tyskland

/Anne

Fra : jpholm