Freerslev Kirkebøger
Fra : Michael Erichsen

Dato : 17-11-08 17:26

Hej

Freerslev sogns kirkebøger på AO starter fra 1775, selv om Danmarks
Kirkebøger mener, at de er intakte fra 1717.

Forrest i den første bog står der "NB: Freerslev KB se 246 Aa1" Ved
nogen, hvad det betyder? Og hvor man evt. kan finde de tidligste år?

Mvh Michael Erichsen
www.myerichsen.net

Fra : Jytte Pedersen

Dato : 19-11-08 10:31

Hej Michael

Du skal se i Præstø amt Ulse sogn

Mvh
Jytte Pedersen

Fra : Michael Erichsen

Dato : 19-11-08 17:13

Jytte Pedersen wrote:
> Hej Michael
>
> Du skal se i Præstø amt Ulse sogn
>
> Mvh
> Jytte Pedersen
>

> "Michael Erichsen" <michael@myerichsen.net> skrev i meddelelsen

Mange tak til dig og til et par stykker til, der svarede direkte. Jeg
fandt, hvad jeg søgte, efter at have fået denne henvisning.

Mvh Michael Erichsen
www.myerichsen.net