Utryghed på Nørrebro
Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 18:46

Man har så vidt vides indkaldt CRL, - han har udarbejdet en plan om at
korrigere frygten væk. Skudepisoder ER hørt op, iflg denne tal- og
ordtroldmand

Lokale holder sig fra gaden om aftenen
»Vi er stoppet med at patruljere om aftenen af sikkerhedshensyn«, siger Kate
Klokkerholm, uddannelsesvejleder på Rådmandsgades skole og en del af
gadeteamet. Hun forklarer, at nogle af medarbejderne ikke har følt sig
trygge.

Og frygten for at gå på gaden om aftenen bekræfter en forretningsindehaver
på Nørrebro.

»Jeg er begyndt at lukke tidligere. Jeg tør ikke gå ud efter klokken fire,
og mine kunder tør ikke handle sent. De er angste og ringer og spørger,
hvordan det ser ud på Nørrebro i dag. For går man ud, kan man blive ramt«,
siger indehaveren med alvor i blikket, da Ritzau besøger hendes forretning.

Ritzau

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 19:29

Knud Larsen wrote:
> Man har så vidt vides indkaldt CRL, - han har udarbejdet en plan om at
> korrigere frygten væk. Skudepisoder ER hørt op, iflg denne tal- og
> ordtroldmand

Hører lige, at også Avedøre Station er øde om aftenen, folk tør ikke bruge
den - der ER sendt bud efter manden med de magiske ord "Velfungér
multikulti" - så falder tingene på plads, siger the wizard of multi.

Hvor mange steder mon man tør færdes om aftenen om fx 20 år? Så slemt som i
Sverige nu?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 17-11-08 19:29

Knud Larsen skrev:

> [...]
> - så falder tingene på plads, siger the wizard of multi.
>
> Hvor mange steder mon man tør færdes om aftenen om fx 20 år? Så slemt som i

CRL er ved at pudse tryllestaven, når den er blank så kommer han til
undsætning.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Joakim

Dato : 17-11-08 19:36

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> hvordan det ser ud på Nørrebro i dag. For går man ud, kan man blive ramt«,
> siger indehaveren med alvor i blikket, da Ritzau besøger hendes

Sidste afsnit lyder helt ude i hampen og peger mere i retning af en skjult
politisk dagsorden end noget andet.

Det har i hvertfald intet med virkeligheden på Nørrebro at gøre.

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 19:53

Joakim wrote:
> [...]
> skjult politisk dagsorden end noget andet.
>
> Det har i hvertfald intet med virkeligheden på Nørrebro at gøre.

Nej, det var nok kun tale om et skud i det blå. Mon Ritzau er ved at springe
ud som politisk parti

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-11-08 21:32

Joakim skrev den 17-11-2008 19:35:

> [...]
> skjult politisk dagsorden end noget andet.
>
> Det har i hvertfald intet med virkeligheden på Nørrebro at gøre.

Eller også er det noget genoptrykkog fra dengang ungdomshus
ballademagerne var på deres højeste.

Jeg syntes i hvert fald, at det er noget jeg læste et tilsvarende
"interview" dengang.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-11-08 23:19

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Eller også er det noget genoptrykkog fra dengang ungdomshus
> ballademagerne var på deres højeste.
>
> Jeg syntes i hvert fald, at det er noget jeg læste et tilsvarende
> "interview" dengang.

Jepper, og som vi alle ved, er Nørrebro blevet et meget fredeligere sted
siden "ungdomshus ballademagerne var på deres højeste". Det siger sig selv,
og Carsten Riis ved jo, hvad han taler om.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-11-08 09:24

Joakim wrote:
> Det har i hvertfald intet med virkeligheden på Nørrebro at gøre.

Knud Larsen bor formodentligt langt fra Nørrebro, og det må være
derfor han ikke kender til forholdene..

// Hans

Fra : N_B_DK

Dato : 18-11-08 11:10

> Knud Larsen bor formodentligt langt fra Nørrebro, og det må være
> derfor han ikke kender til forholdene..

Så skudhuller på nørrebro er altså ren og skær film effekter ? og der
bliver slet ikke skudt næsten dagligt, er det din påstand ?

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-11-08 11:42

N_B_DK wrote:
> Så skudhuller på nørrebro er altså ren og skær film effekter ? og der
> bliver slet ikke skudt næsten dagligt, er det din påstand ?

Nej jeg påstår at folk ikke ligefrem går rundt og er utrygge hele
tiden..

// Hans

Fra : N_B_DK

Dato : 18-11-08 12:11

> Nej jeg påstår at folk ikke ligefrem går rundt og er utrygge hele
> tiden..

Så de folk der blev interviewet er fulde af løgn ? kender du ALLE på
nørrebro ? eller skyldes din manglende viden måske nærmere den konstant
hashrus du befinder dig i ? (og derved manglende opfattelses evne)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-11-08 16:36

N_B_DK wrote:
> Så de folk der blev interviewet er fulde af løgn ? kender du ALLE på
> nørrebro ? eller skyldes din manglende viden måske nærmere den konstant
> hashrus du befinder dig i ? (og derved manglende opfattelses evne)

Kender du alle på Nørrebro? hvis folk er så pisse utrykke ved at bo
i byen kan det måske være de burde finde sig et andet sted at bo?

Statistisk set er der stadig betydeligt større risiko for at dø i
trafikken end for at blive ramt af en gangsters kugle.

Ikke dermed sagt at det er fint at de skyder efter hinanden i et
tætbefolket område, det er naturligvis langt fra i orden.. men slap
da af.

// Hans

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-11-08 16:44

> Ikke dermed sagt at det er fint at de skyder efter hinanden i et
> tætbefolket område, det er naturligvis langt fra i orden.. men slap
> da af.

Jada. Daglige skyderier med automatvåben i Danmark. Overhovedet ikke noget
at være bekymret over. Slap dog af! Vi kan lige så godt vænne os til
fremtiden, der tydeligvis tilhører islam og medløberne (der nok får lov til
at leve en lille-bitte smule længere end os andre, inden også de slagtes).

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-11-08 23:14

> Statistisk set er der stadig betydeligt større risiko for at dø i
> trafikken end for at blive ramt af en gangsters kugle.

Statistisk set er der 100% sikkerhed for vi alle dør, derfor er der
ingen grund til at bekæmpe kriminalitet, eller noget som helst andet.

> Ikke dermed sagt at det er fint at de skyder efter hinanden i et
> tætbefolket område, det er naturligvis langt fra i orden.. men slap
> da af.

Slap af ? hvor vil jeg da inderligt håbe du en dag står og kigger ind i
løbet af en pistol, så kan det være du opdager hvordan det føles. (også
selvom du kun oplever følelsen i et ganske kort øjeblik)

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 01:40

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message

Men trafik kan undgås

Kugler rammer uskyldige og tilfældigt

Sæt hårdt ind mod muslimer med skydevåben - udvis hele familie og slægt

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 11:24

Hans Joergensen wrote:

> Knud Larsen bor formodentligt langt fra Nørrebro, og det må være
> derfor han ikke kender til forholdene..

Ja, det tager mig da over et kvarter at komme der. Jeg hygger mig udmærket
ved at gå rundt og lade som om jeg er i Mogadisjo, - men jeg er også glad
for at forlade området igen.

Virkeligheden i Chicago er også udmærket de 98% af tiden, spørgsmålet er om
det er godt nok?