Canonscan 8800F
Fra : Kristian Jensen

Dato : 17-11-08 17:50

Canonscan 8800F vil som regel ikke starte.
Underlig scanner

Fejlmelding:

ScanGear: Der kan ikke kommunikeres med scanneren.
Kablet kan være afbrudt, eller scanneren kan være slukket.
Kontroller status.
Scannerdriveren lukkes.
Code : 2,1155,0

[ OK ]

NEJ det er ikke OK !!!

Når jeg trykker på scannerknappen på scanneren kommunikerer den godt
nok ved at starte scanmodulet op, men senere kommer der så den tossede
meddelelse.

Hva' mon der er galt?

Hos Canon er der jo ikke mulighed for at få nogensomhelst support.

Fra : J

Dato : 17-11-08 22:52

"Kristian Jensen" <pam@spamspamspamspam> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse.
>
> Hva' mon der er galt?
>
> Hos Canon er der jo ikke mulighed for at få nogensomhelst support.

Vås.

Fra : Max

Dato : 17-11-08 22:57

Hej Kristian

> Hos Canon er der jo ikke mulighed for at få nogensomhelst support.

Det passer ikke, de svare da pænt når man skriver til dem.

--
Mvh Max

Fra : Preben Kaas

Dato : 18-11-08 13:27

On Mon, 17 Nov 2008 22:56:53 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Kristian

>Det passer ikke, de svare da pænt når man skriver til dem.

Og endda ret så hurtigt

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx

Fra : Kristian Jensen

Dato : 07-12-08 22:43

On Mon, 17 Nov 2008 22:56:53 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej Kristian

> Det passer ikke, de svare da pænt når man skriver til dem.

Problemet er at der ikke er nogen e-mail adresse at finde,
og så er det jo svært at komme i kontakt!

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-12-08 00:04

"Kristian Jensen" <pam@spamspamspamspam> skrev i meddelelsen

> Problemet er at der ikke er nogen e-mail adresse at finde,
> og så er det jo svært at komme i kontakt!

https://www.canon.dk/Support/Consumer_Products/contact_support/index.aspx

Kurt