Ekstreme rejsemål
Fra : Potter

Dato : 25-07-01 16:27

Er der nogen der har hørt om folk, der betaler masser af penge (100.000 kr.
eller mere) for ekstreme rejseoplevelser? F.eks. ved jeg, at man kan betale
sig fra en dykning med u-båd på Titanic og komme op at flyve med et MIG-25
Foxbat jagerfly (det højest flyvende fly i verden). Altså mennesker, der vil
betale kassen for at få en oplevelse, som kun de færreste har pengene og
muligheden for at opleve.

Det vil jeg blive enormt glad for.

Rasmus.

Fra : Kjeld Jensen

Dato : 26-07-01 10:33

Potter <ib@potter.dk> wrote:

> [...]
> betale kassen for at få en oplevelse, som kun de færreste har pengene og

Så bør du nok kontakte amerikaneren Tito, han har vist foretaget den
hidtil mest ekstreme ferierejse. Han betalte 160 millioner kroner for en
flyvetur op til rumstationen med en russisk soyuz raket

Kjeld

--
Kjeld Jensen

Fra : René Jørgensen

Dato : 26-07-01 21:39

"Potter" <ib@potter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vil
> betale kassen for at få en oplevelse, som kun de færreste har pengene og

Betina Allers skitur over indlandsisen

Hilsen

René