EB udråbte i går Bertel til næste chef for~
Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-08 11:08

EB udråbte i går Bertel til næste chef for regeringen. Why not?

Fra : Bertel Brander

Dato : 15-11-08 15:00

Bo Warming skrev:
> EB udråbte i går Bertel til næste chef for regeringen. Why not?

Fordi jeg ikke gider være statsminister

I øvrigt må det være pinligt for venstre at de ikke
har nogen kompetente efterfølger til Fogh. At
Løkke er deres bedste bud, kan let koste dem
regeringsmagten.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-08 18:50

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Fordi jeg ikke gider være statsminister

Men Bertel Haarder gider måske, og har den nødvendige erfaring

> I øvrigt må det være pinligt for venstre at de ikke
> har nogen kompetente efterfølger til Fogh. At
> Løkke er deres bedste bud, kan let koste dem
> regeringsmagten.

På mig virker Løkke så kompetent som Anders Fogh og bilag er bagatel

Lidt værre er Lene
Meget bedre er Pia

Fra : Bertel Brander

Dato : 15-11-08 21:31

Bo Warming skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Men Bertel Haarder gider måske, og har den nødvendige erfaring

Bertel Haarder er for gammel. Og Pia synes han er
for boglig begavet, så han har ikke en chance.

> På mig virker Løkke så kompetent som Anders Fogh og bilag er bagatel

Ca. 80% af danskerne mener at Løkke er inkompetent, ikke
kun pga. bilagsfusk, deri venstres problem.

Fra : Tony

Dato : 16-11-08 20:28

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Bertel Haarder er for gammel. Og Pia synes han er
> for boglig begavet, så han har ikke en chance.

> Ca. 80% af danskerne mener at Løkke er inkompetent, ikke
> kun pga. bilagsfusk, deri venstres problem.

So whhat, godt vi har Søren Gade .

Tony

Fra : Bertel Brander

Dato : 16-11-08 21:42

Tony skrev:

> So whhat, godt vi har Søren Gade .

Hvis Gade skulle have en chance, burde Venstre
vel starte med at køre ham i stilling, i stedet
for at satse ensidigt på Løkke. Jeg har ikke fulgt
ret meget med i Venstres landsmøde, men det lader
til at partiet stadig tror at det har en chance
for at få valgt Løkke til statsminister.

Fra : Michael Weber

Dato : 15-11-08 18:52

Bertel Brander wrote:

> Fordi jeg ikke gider være statsminister

Du skulle nok lige tjekke med konen først,
inden du fraskriver dig hendes mulighed for at komme
med i "Vild med Dans".

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-08 19:10

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen

> Du skulle nok lige tjekke med konen først,
> inden du fraskriver dig hendes mulighed for at komme
> med i "Vild med Dans".

Intelligens er i top i dk.politik - folk opper sig og yder deres yderrste
når de svarer

Når DK overgår alle ved at lade en køn kone til en regerignschef demonstrere
at vi er sexffrigørelsens pionerland nr 1, så er vi godt hjulpet jvf

"At være dansker indebærer, at man har et ekstra pas til en god modtagelse
endre steder i verden". Margrethe II af DK

Fra : Bertel Brander

Dato : 15-11-08 21:28

Bo Warming skrev:

> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen

Ups, den vinkel havde jeg overset.

> Når DK overgår alle ved at lade en køn kone til en regerignschef
> demonstrere at vi er sexffrigørelsens pionerland nr 1

Det var vist mest Fogh der havde sendt konen i byen for at lufte
underbukser, i et desperart forsøg på at skaffe stemmer til Fogh.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-08 21:56

> Ups, den vinkel havde jeg overset.

> Det var vist mest Fogh der havde sendt konen i byen for at lufte
> underbukser, i et desperart forsøg på at skaffe stemmer til Fogh.

Desperat?? - nej gennemtænkt og vellykket

Sexfrigørelse gør at han ikke - som Stauning i 1933 - risikerede att tabe
stemmer

Stauning havde mange elskerinder og det gav bonus selv iVestjylland
men at lade egen kone lufte lingeriet er nytænkning

Fra : Bertel Brander

Dato : 15-11-08 22:48

Bo Warming skrev:

> Desperat?? - nej gennemtænkt og vellykket

Tja, han høstede nok nogle stemmer på at fruen viste
underbukser. Andre ville nok kalde det at opnå fordele
ved den slags udfoldelser, for prostitution. Seriøse
politikere burde forsøge at blive valgt på politikken,
men det har Fogh opgivet, deraf det desperate.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-08 02:36

> [...]
> politikere burde forsøge at blive valgt på politikken,
> men det har Fogh opgivet, deraf det desperate.

Hvordan skal næste generation af statsministre forny sig?
Nuværende kone-porn kan måske overgås med strip eller liveshow.
Jeppe Kofod må gifte sigg med en sprød mindreårig Sarah Palin som ikke har
hæmninger og udsttiller liderlig charme og al hud
VAlgkamp som teknoparty på stoffer a laParken

Kan DF hamle op med gammelpartierne?