Lortetransplantation i nazitop og fastfood~
Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-08 11:06

Lortetransplantation i nazitop og fastfood-tvang

Børnehaver sætter prisen op med hundreder kroner om måneden fordi alle skal
have gratis ens for alle masseproduceret muslimmad

Aldrig får fremtidens danskere lært at være selvhjulpne og smøre en billig
madpakke - fastfood og kantine lort skal gøres eneste tilladte løsning

Apropopos lort så lavede Hitlers læge nogle piller af en sund arisk bondes
lort og kurerede derved fordøjelsesproblemer, der skyldtes en uheldig
bakterie i nazilederens normale tarmflora

Alt helbredtes af lortetransplantationen - også Hitlers eksem - så det var
nok placeboeffekt og dr. Modell var som Jesus der sagde "Bliv rask" og
lortekapslerne var bare et signal som bedrede immunforsvar og alle sygdomme

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-11-08 14:11

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Aldrig får fremtidens danskere lært at være selvhjulpne og smøre en billig
> madpakke - fastfood og kantine lort skal gøres eneste tilladte løsning

En af de ting jeg mindes som interessant forelæsning i smag og æstetik fra
min barndom, var alle de forskellige udgaver af madkasser og madpakker, og
alle de indtryk der var forbundet med at pakke ind og ud og bytte.

De røde betonsvin har sejret ad helvede til.
Og de må nedkæmpes hvis noget som helst humant skal blive tilbage.

Mvh
Martin