Måske et dumt spørgsmål vedr. film
Fra : RacingBabe

Dato : 25-07-01 14:20

Kan man finde en side hvor man kan se film fra. Dvs. ikke downloade men bare
se en film med det samme direkte på PC-skærmen.

/ Jeanne

Fra : Morten Steen

Dato : 25-07-01 15:49

Faktisk kan man se en del underlige film, og andre obskure sager på :
www.moviehead.com
www.movieflix.com
Bl.a. har jeg set hele "Lisa And The Devil" (1974) på fuld skærm, gratis hos
Moviehead. Det forekommer mig dog at man ikke kan se i fuld skærm mere??

Morten

Fra : Esben

Dato : 25-07-01 23:11

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man finde en side hvor man kan se film fra. Dvs. ikke downloade men
bare
> se en film med det samme direkte på PC-skærmen.

Man kunne på et tidspunkt på www.filmspeed.com - jeg ved ikke om siden
stadig er aktiv.

--
Esben

Fra : Casio

Dato : 26-07-01 11:39

> [...]

| Kan man finde en side hvor man kan se film fra. Dvs. ikke downloade men bare
| se en film med det samme direkte på PC-skærmen.

http://www.bmwfilms.com kan man se nogle rigtig fede film som indeholder flotte BMW'er... Det er små korte minifilm, altså rigtig
film, ikke sådan noget "den nye BMW har dobbelt airbag, soltag osv." - Selvom de ER vist lavet for at promovere BMW'en :)

www.imdb.com (og mange andre steder) kan du se trailers til næsten alle film. Selvom den kender du vel nok i forvejen. Det burde
enhver, der bare har lidt interesse for film, i hvert fald gøre.

--
Casiio