Langsom logon hos Sunsite
Fra : TDN

Dato : 15-11-08 10:51

Jeg bruger news.sunsite.dk til news. Den sidste uge har det taget 2-5 min at
logge på serveren, nå jeg så er logget på kører det ok. Har prøvet at sende
en mail til dem, men har kun fået et autosvar.

Jeg bruger Tele2 erhverv, nu overtaget af Cybercity.

Er det kun mig der har problemer ?

Mit internet og mail kører fint.

Bruger Windows Mail 6.0.

På forhånd tak.

Mvh
Thomas

Fra : Marco Rasmussen

Dato : 15-11-08 17:30

TDN skrev:
> [...]
> prøvet at sende en mail til dem, men har kun fået et autosvar.
>
> Jeg bruger Tele2 erhverv, nu overtaget af Cybercity.

Jeg bruger også news.sunsite.dk til news med Thunderbird.
Jeg har YouSee som internetudbyder og har ingen problemer her.
Der står heller ikke noget om problemer på deres hjemmeside.

Mange hilsner

Marco

Fra : ----OR----

Dato : 15-11-08 22:44

"Marco Rasmussen" <marcorasmussenNOSPAM@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger også news.sunsite.dk til news med Thunderbird.
> Jeg har YouSee som internetudbyder og har ingen problemer her.
> Der står heller ikke noget om problemer på deres hjemmeside.

Heller ingen probs her, bruger TDC.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 22:52

----OR---- skrev:

> Heller ingen probs her, bruger TDC.

Samme hér.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-11-08 23:15

TDN skrev:

> Jeg bruger news.sunsite.dk til news. Den sidste uge har det taget 2-5 min at
> logge på serveren, nå jeg så er logget på kører det ok.

Logge på?

Jeg trykker på ikonet for "Hent nye headere", og så ordner mit
program resten. Hentningen starter øjeblikkeligt.

Jeg bruger normalt news.stofanet.dk, men jeg har en ekstra
opsætning til sunsite.dk for sjovs skyld.

--
Bertel

Fra : Stig Johansen

Dato : 16-11-08 07:30

Bertel Lund Hansen wrote:

> Logge på?

Eller måske bare connection.
Jeg har selv brugt sunsite siden - vistnok - '95.

I min reader, KNode, oplever jeg også af og til lange perioder med
'Connecting to server...'.

Subjektivt vil jeg nok også sige: "Det /føles/ som 2-5 minutter".
I virkeligheder er der nok tale om 20-30 sekunder.

Jeg tror det har noget med tidspunkter på dagen/belastning at gøre, eller
måske ryger man ind i et backup vindue hvor serveren har travlt.

Beklager hvis det er lidt vagt, men blot nogle overordnede betragtninger
over tid.

Jeg oplever det ikke som et problem, og hæfter mig ikke ved det, for som OP
skriver, så er der ingen problemer når først forbindelsen er opnået.

Stig Johansen

Fra : TDN

Dato : 16-11-08 08:39

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg bruger normalt news.stofanet.dk, men jeg har en ekstra
> opsætning til sunsite.dk for sjovs skyld.

Det er når jeg i Windows Mail første gang vælger en newsgroup jeg vil se,
efter der er startet op, det tager ca. 2-5 min. Når den først er "logget på"
er der igen problemer. Jeg har brugt Sunsite i flere år uden problemer.

Måske har det noget med at gøre at jeg skal overgå til Cybercity fra Tele2,
jeg skal i hvert fald have nyt modem og fast IP her i starten af december,
måske har de allerede ændret noget.

Mvh
Thomas

Fra : Rander

Dato : 17-11-08 18:55

TDN skrev noget i denne stil, den 15-11-2008 10:50:
> [...]
> prøvet at sende en mail til dem, men har kun fået et autosvar.
> Jeg bruger Tele2 erhverv, nu overtaget af Cybercity.

Om det KUN er dig ved jeg ikke, men det kører skam fint her via Dansk
Bredbånd...

http://bamsepetting.dk

Kreativitet er at tillade sig selv at begå fejl.
Kunst er at vide, hvilke fejl, man skal beholde. (Scott Adams)

Fra : Frederik Hansen \(97~

Dato : 22-12-08 23:34

"TDN" <tdnfjerndette@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> sende en mail til dem, men har kun fået et autosvar.
>
> Jeg bruger Tele2 erhverv, nu overtaget af Cybercity.

Jeg har cybercity og har ingen problemer med sunsite, er faktisk ret
begejstret for den efter at have prøvet cybercitys egen...(ubrugelig)

mvh Frederik