Sammenligne 2xPixma
Fra : Knud Gjøl

Dato : 15-11-08 19:30

Jeg har prøvet at se om jeg kunne sammenligne Pixma 970 og Pixma 980 men kan
ikke rigtig finde andet end at 980 er langsommere.
Er der nogen som kan give mig et clue om hvilken der skal vælges.

--
"Treat the Eath well:
It was not given to you by your parrents, it was loaned to you by your

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-11-08 23:40

"Knud Gjøl" <gjoel[0]@sighotel.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> children.
> We do not Inherit the Eath from our Ancesters, we borrow it from our

Du kan selv opsætte sammenligninger hos Canon med op til 3 produkter ved
siden af hinanden, så er det nemmere at se forskellen.
Der er faktisk en del forskelle på de 2, som du har set på.
Bl.a. er der forskellige blækpatroner i dem og den ene har 6 og den anden 7.
Derudover er det forskellig software der følger med de 2, og den ene har
wifi, hvilket den anden ikke har. Der er mange flere forskelle, men du kan
selv se mere her:

http://www.canon.dk/for_home/compare_products/loadcomparator.asp?prod=2922B007AA;2181B006;&lang=DK&country=DK&dir=/for_home/product_finder/multifunctionals/inkjet/

Kurt