Sædbankerne i England er løbet tør for spe~
Fra : Bo Warminq

Dato : 12-11-08 10:39

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-08 11:37

"Bo Warminq" <jegvilhameresex@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:gfe8bn$evn$1@aioe.org...
> http://www.nytimes.com/2008/11/12/health/12sperm.html?_r=1&oref=slogin
Denne sæd-trådstart har jeg intet med at gøre(se emailadressen)
MEN HER ER TO GODE INDLÆG FRA MIG

Gid jeg delte din optimisme vedr Danmark. Etisk råd har lagt afstand til den
hollandske model. Selvom Belgien, Sveits, Frankrig har kopieret den

Hvis jeg har betalt et privathospitals jurister til at undersøge min
konsekvente selvbestemmelsesholdning, og den er fundet upåvirket af
pårørende af flere psyke-fagfolk, og jeg så en dag har ultra-sort humør, så
synes jeg de bør morfinsprøjte-overdosere på min kommando, som de
videoptager med vitterlighedsvidner.. Why not ?
Ærlighed varer længst, og jeg har fået livet forærende af far og mor ikke af
overlæge Ole Hartlings etik-råd-gud.
Vi er alle lidt deprimerede og kan blive mindre deprimerede ved at staten
løsner sit formynderiske ejerskab over os, så mit forslag vil nok mindske
antal selvmord.
Dem der vælger det assisterede selvmord, vil i højere grad været de der
virkelig ER færdige med livet.
Sagen er mere komplex end når abortens slimklat er i spil. Mine mange indlæg
har vendt og drejet forskellige argumenter og varieret frihedsbudskabet og
kun gentaget sig selv lidt.
Det er de oppegående deprimerede, der springer ud og rammer andre, så det du
nedgør til HUMØR bør nok opprioriteres sammenlignet med den hollandske
models døende smertepatienter.
Men behandlerne frygter at miste behandlingsobjekter. De har dårlig
samvittighed ved at opgejle til falsk optimisme og frygter at blive afsløret
som skadelige, hvis vi indfører ærlighed. Især det sinker udviklingen.
Hvorfor stiller du dig tilfreds med FREMTIDEN - dit barn kan blive ramt af
en faldende selvmorder i morgen? Og deres uansvarlighed kan du ikke ramme
med straf.
Tænk hvis den finske pistolmorder kunne være snakket til heroin som metode.
Godt at USA degraderes af Kina - måske vi kan få liberaliseret narko så.
Der er sammenhæng med betaling til sengepladser, og mon ikke international
udvikling vil betyde egen betaling af både lægeuddannelse og
behandlerforbrug , og glistrupsk betal-for-hvad-du-forbruger er den vej, vi
får indført fornuft på disse plejeområder?
Benjamin døde i rullestol som grønsag gennem godt tyve år i sommers. Hans
mor gad ikke se ham, kun klage over at politi m.m. ikke var god nok. I Kina
ville ingen blive tortureret som staten torturerede Benjamin de mindst
nitten år.
Spørg dem der har behandlet grønsagen og deres fagforeningsledere, og de vil
påstå at de arbejdede i kærlighed, men at højtbetalte job er menneskeret.
Ærlig snak? Ikke her, men i Kina og derfor er kinesere lykkeligere.
Alle danskere der lever af staten vil solidarisere sig med behandlerne og de
er %vis flere her end i Holland, og derfor er vi tilbage for Holland.
Jeg nævnte selvmord for en præst og snakken førte hurtigt til skadefryd om
at højreorienterede har jo ikke så mange venner...
Er præstens venner motiveret af ærlighed,hvis præsten altid har modtaget fra
staten aldrig givet til fællesskabet?

Fundament-opfindelsen mod Klimatruslen
Borebiller sparker løs jord bagud.
Hvis den jord kan sintres sammen med varme eller cement+vand som lim, så kan
støbes blokke , hvorpå huse kan placeres hævet et par meter over
jordniveau - så mange meter som havet forventes at stige.
Måske solenergi fra hulspejle kan skabe cementbrændings eller
teglbrændings-temperaturforøgelse
Klima gir måske lidt oversvømmelse man er der ikke råd for det ved at bygge
lidt højere således.?

Jord og betonbranchen har fine redskaber i dag, så der billigt kan skabes
forhøjede byer a la Venedig og det kan gøres til vås at fx Maldiverne
forsvinder i havet.
Hvad gør det hvis al jorden forsvinder, hvis fiskere bor i hævede boliger?
Erstat HVAD UDAD TABES, SKAL INDAD VINDES med
Hvad NEDAD TABES, SKAL OPAD VINDES.

Ny huse kan have flamingoskumfundament, så de flyder et par meter op når
vandet står højt.
De er vil have bilfri gader og dyre CO2 løsninger, fx Kina der overgår alle
i at fabrikere pjattet, er måske ikke vilde med forhåndenværende
cementløsninger - og at flamingo(styropor) så let skabes af konpakt
styren-væske+luft lokalt.

Graveproces der kører simultant på hundreder af byggesteder med hver sin
soldrevne langsomme borebille, bliver overvåget af gamlinge og børn i
ulandet og nu og da smider de en skovlfuld hid og did så stabilt fundament
opstår, eller de tilkalder en mand eller gravkoindehaver.Der er lang tid
indtil oversvømmelsesrisiko så dette er fornøjelig beskæftigelsestterapi

Danmark har evakueret Tåstruphøjhuse og nu ser vi det modstå orkaner og så
kan nogen flytte ind i det om nogle år. (Nytår 2007 påstod man fare og
evakuerede grundløstt.)
Boligmangel har vi aldrig haft.
Eftersom ingen vand vil kommme ind, vil jernbetonen ikke forfalde i næste
mange århundreder.
Evakuering er en skandale - men et eksempel på, at vi har høje boliger i
beredskab mange steder.

Kan disse højhuse ikke stabiliseres ved at blive bygget sammen med nogle
ståldragere

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-11-08 12:22

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Evakuering er en skandale - men et eksempel på, at vi har høje boliger i
> beredskab mange steder.
>
> Kan disse højhuse ikke stabiliseres ved at blive bygget sammen med nogle
> ståldragere

Jo, - eller man kunne pille de 3 øverste etager af, så er stabiliteten
straks meget større. Politikere har næsten samme ødelæggelsestrang som
muhammedanere og elsker at bilde sig ind at alle borgere går med store
spendérbukser.

Man kunne såmænd også blot installere alarmklokke på trappeopgangen, og så
kunne de nervøse søge i dækning den ene gang hvert femte år der kommer en
storm forbi.
Med satellitdata ved man nøjagtigt hvornår storm ankommer.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-08 16:30

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> storm forbi.
> Med satellitdata ved man nøjagtigt hvornår storm ankommer.

Borgmesteren der er ansvarlig for dette sociale byggeri, bør erkende at de
bygningen var sikker nok efter forskrifterne da den blev bygget så er den
det nok stadig.
Der er ikke rustskader, kun lidt cementafskalning der kan rådes bod på med
bl.a. maling.

Han bør meddele det til beboerne og sige at man genhuser - som sket - HVIS
ØNSKET.
Men hvis man helst vil slippe for flytning ,
så forlænges kontrakt med informed consent tilføjelse. Beboer tager fuldt
ansvar.
Hvis mange fraflytter, så udlejes evt disse rum til lavere pris og jeg
garanterer at udlændinge vil gerne bo der. Og oldinge og vovehalse som jeg
der ikke er bange for sammenstyrt og død.
Og man kan varsle storm og tilbyde overnatning i gymnastiksal eller folk
besøger deres forældre
Tvang og ens-for-alle løsning er uflexibel fantasifattigdom. Dialog og
kompromis er oplagt.
Forhandling er ikke forvirrende, men meningsfuld og udviklende.