Factory image filer til Aldi Medion MT 7
Fra : Johnn Nekman

Dato : 11-11-08 23:15

Hej Gruppe.

Jeg har fundet nogen tidligere indlæg fra nogen som havde denne maskine. Ved
siden af mig står en sådan, men harddisken er crashet, så jeg ville høre om
der var nogen som ligger inde med factory.pqi filerne til denne, og evt. er
villige til en hurtig udveksling?

Håber på at kunne få den tilbage i kørbar stand.

Fra : Ole C

Dato : 12-11-08 01:37

Johnn Nekman skrev blandt andet:

> [...]
> filerne til denne, og evt. er villige til en hurtig udveksling?
>
> Håber på at kunne få den tilbage i kørbar stand.

Hvis målet "kun" er at bringe maskinen i kørbar stand med en ny harddisk, så
ville jeg i dit sted overveje at installere et "rent" styresystem - og altså
slippe for de mange overflødige programmer, som var på maskinen oprindeligt.
Og til Medion-maskiner plejer der at være en "normal" installations-CD/DVD
med Windows.

--
vh
Ole C

Fra : Johnn Nekman

Dato : 12-11-08 07:15

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oprindeligt.
> Og til Medion-maskiner plejer der at være en "normal" installations-CD/DVD

Hej Ole,

Giver dig ret i at havde det været min egen ville jeg nok have dimset en ren
windows på maskinen. Problemet er mere at den udover de sædvanlige manglende
drivere til skærm/net/lyd, også har et TV-Tuner kort. Og for at bruge mindst
mulig tid på at få specielt den del til at virke, ville jeg mægtig gerne
have fingrene i de 7 filer der lå på Recover partitionen på harddisken, og
dermed slippe for at skulle bruge en masse tid på noget jeg ikke selv får
glæde af.

Så hvis der er nogen der har mod på at uploade disse filer til min ftp, så
takker jeg mange gange

Johnn

Fra : Ole C

Dato : 12-11-08 10:06

> [...]

> bruge en masse tid på noget jeg ikke selv får glæde af.
>
> Så hvis der er nogen der har mod på at uploade disse filer til min

OK - men Medion plejer nu ellers også at være flinke til at medlevere en
skive med drivere....

--
vh
Ole C