Vejrstation til pc
Fra : anonym

Dato : 11-11-08 17:00

Jeg ønsker mig en vejrstation. Den skal have regn, vind, temperatur målere
osv. og så skal den kunne tilkobles min pc, så jeg kan sætte det på min
hjemmeside. Jeg har set, at de har en del forskellige i Bilka. Men er der
nogen af dem som man kan tilslutte pc'en?

Hvilken kan I anbefale herinde? Hvor kan vi ellers købe sådan noget?

Det skal ikke være de vildt dyre. Kan de ikke fåes fra omkring 500 kr.? Men
ellers nok maks. 1000 kr.

Hvad findes der?

På forhånd tak.

Fra : Henning Lund

Dato : 11-11-08 18:59

anonym <ugyldig_email_adr@ugyldig.> skrev:
> [...]
> noget?
> Det skal ikke være de vildt dyre. Kan de ikke fåes fra omkring

Hold dig fra de billige, de giver ikke andet end bøvl. Køb en
ordentlig første gang, jeg vred mig en del, men har aldrig
fortrudt. http://davisnet.dk/

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
FJERNhl@lite.dk

Fra : Peter Martinsen

Dato : 13-11-08 00:54

"anonym" <ugyldig_email_adr@ugyldig.> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvilken kan I anbefale herinde? Hvor kan vi ellers købe sådan noget?
>
> Det skal ikke være de vildt dyre. Kan de ikke fåes fra omkring 500 kr.?

Hej

Prøv bla. at se her:

http://www.ukweathershop.co.uk/acatalog/info_2_IR_PROX.html

Mvh Peter