Kapret skib på Somalias horn
Fra : Erling Hansen

Dato : 09-11-08 14:33

Et fragtskib, som er indregistreret i Bahama Islands, som er bemandet
med russiske søfolk - i det hele taget en rigtig Kongo-pram, der på alle
måder prøver at finde frem til den absolut billigste og mindst
komplicerede driftsform - er blevet kapret ved Somalia.
Og så sidder der gudhjælpemig en lille reder-fyr og stiller
forlangender til det internationale samfund og også til Danmark ! ! !
Han kan jo henvende sig til den Bahamaianske flåde og bede dem rykke
ud! Eller han han henvende sig til den russiske regering, hvor hans
søfolk formentlig betaler deres skat.
Jeg vil på det varmeste anbefale at den danske stat totalt nægter at
hjælpe sådan en rederi-haj.
mvh
erling

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-11-08 15:20

"Erling Hansen" <preeh-dh@mail.dkspree> skrev i meddelelsen

> Jeg vil på det varmeste anbefale at den danske stat totalt nægter at
> hjælpe sådan en rederi-haj.

Jeg ville fodre hajerne med pirater.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 09-11-08 20:34

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Erling Hansen" <preeh-dh@mail.dkspree> skrev i meddelelsen

> Jeg ville fodre hajerne med pirater.

De rige lande bør bombe Somalias hovedstad

Fra : vvv

Dato : 09-11-08 20:59

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> De rige lande bør bombe Somalias hovedstad
Ja, det skulle fedt hjælpe.

vv

Fra : Erling Hansen

Dato : 09-11-08 21:40

"vvv" <?@?> wrote:

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, det skulle fedt hjælpe.
>
> vv
> Ja, det skulle fedt hjælpe.

Det var dog et primitivt forslag! Så var man da sikker på ikke at ramme
nogen af piraterne

Fra : vvv

Dato : 10-11-08 19:00

> Det var dog et primitivt forslag! Så var man da sikker på ikke at ramme
> nogen af piraterne

Ja, det var præsis det jeg mente.

vv

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-08 21:53

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen

> "Erling Hansen" <preeh-dh@mail.dkspree> skrev i meddelelsen

> Ja, det var præsis det jeg mente.

RAm Mogadishus kystforstæder OG præsidentpaladset og alle ministerier så
disse vil påvirke piraterne >

Fra : vvv

Dato : 09-11-08 15:34

> [...]
> søfolk formentlig betaler deres skat.
> Jeg vil på det varmeste anbefale at den danske stat totalt nægter at

Det lyder ummiddelbart rigtigt, har du et link til historien?

vv

Fra : Erling Hansen

Dato : 09-11-08 15:59

"vvv" <?@?> wrote:

> "Erling Hansen" <preeh-dh@mail.dkspree> skrev i meddelelsen
>
> Det lyder ummiddelbart rigtigt, har du et link til historien?
>
> vv

Ikke link. Nyheden var et indslag i TV2-Nyhederne lørdag aften og søndag
morgen.
erling

Fra : Aage Andersen

Dato : 09-11-08 18:20

"Erling Hansen" <preeh-dh@mail.dkspree> skrev i en meddelelse
> [...]
> søfolk formentlig betaler deres skat.
> Jeg vil på det varmeste anbefale at den danske stat totalt nægter at

Det undrer mig at skibene i disse farvande ikke faar monteret et par
maskingeværer paa rælingen. En kasse haandgranater kunne de jo ogsaa have.

Aage