Canon iP 4200 og blæk
Fra : Martin

Dato : 09-11-08 12:14

Jeg har købt noget uorig. blæk hos Nordic Ink til ovenstående printer, men
jeg får fejlen "Flere blækbeholdere af samme farve er installeret". Men
chips og farver er altså korrekt monteret. Hvad kan det skyldes?
Det hjælper ikke at holde den midterste orange knap inde i 5 sekunder. Den
bliver bare ved med at blinke.

Mvh Martin

Fra : Mads

Dato : 09-11-08 12:46

On Sun, 9 Nov 2008 12:14:25 +0100, "Martin" <martinf6000@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>chips og farver er altså korrekt monteret. Hvad kan det skyldes?
>Det hjælper ikke at holde den midterste orange knap inde i 5 sekunder. Den

Har du selv skiftet chippen?
I så fald har du nok fået ødelagt en undervejs.
Jeg har selv prøvet det samme.

Det er bl.a. en af grundene til at jeg køber de lidt dyrere
kopipatroner med chip hos Nordic Ink.
Så skal man ikke selv rode med chippen og virker en
patron ikke, så kontakter man bare N.I.
De plejer at være rigtigt flinke til at sende en ny patron
uden beregning.

mvh Mads

Fra : Erik Andersen

Dato : 11-11-08 12:45

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> patron ikke, så kontakter man bare N.I.
> De plejer at være rigtigt flinke til at sende en ny patron

Jeg har samme problem med en original blækpatron magenta CLI8M.
Jeg skal have patronen op hver gang og starte forfra. Så virker den et
stykke tid.
Har nogen en idé om hvad der er galt?
/Erik