3G USB-modem via Portreplikator
Fra : Janus

Dato : 08-11-08 21:19

Henvisninger til rette gruppe modtages med tak.

I fbm. et eventuelt mini-projekt hvor flere komponenter ikke haves er
derfor spørgsmålene:

1) Kan man benytte et 3G USB-modem via en USB-port på en portreplikator
(Lenovo model ACP50 - vistnok Targus)?

Da replikatoren har et rj-45 stik frygter jeg at man ikke kan overrule
internetadgangen. (det kan man jo sagtens på en notebook/pc men det sku
lige passe man ikke kunne i dette tilfælde)

Replikatoren skal tilsluttes en notebook af en slags som kører XP
Denne notebook skal kun, når den er i bilen, køre via denne forbindelse.

Når den er i huset skal den bare køre via Wifi, Ethernet eller evt. med
3G USB-modemmet

2) Er der i øvrigt noget jeg skal være opmærksom på ved at skifte 3G
USB-modemmet fra replikator og til notebook og vise versa?