Installation af printer
Fra : Aage Andersen

Dato : 08-11-08 17:03

Min bror har problemer med installation af en nyindkøbt printer Canon TIXMA
IT2600. Computeren er en bærbar HP, der kører med W Vista.

Installationen foregaar uden problemer men naar man forsøger at udskrive,
stopper processen med fejlmeldingen:

Udskriften kan ikke sendes paa grund af den aktuelle printerstatus ...

Hvis man hiver printerkablet ud, meldes det paa skærmen, ligeledes naar det
sættes i igen. Printeren er forsøgt installeret paa en anden komputer, der
kører W XP og der kører det uden problemer. Der er hentet nye drivere paa
nettet.

Gode raad modtages med kyshaand.

Aage

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-11-08 21:30

In news:4915b82a$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Aage Andersen <aaa(REMOVE)@email.dk> typed:
> [...]
> naar det sættes i igen. Printeren er forsøgt installeret paa en anden
> komputer, der kører W XP og der kører det uden problemer. Der er

Jeg blander mig lige - undskyld.

Jeg har nøjagtigt det samme problem med min Epson Stylus C46. Den
installerer automatisk, og når jeg så skal skrive ud sker der intet d.v.s.
den skriver, at jeg skal kontrollere tilslutningerne, men de sidder som de
skal.

Jeg har også Windows Vista, og printeren fungerer perfekt på Windows XP. Den
driver der bliver downloadet er lavet til XP, og der er tilsyneladende ingen
opdateringer til Vista. Der er tilsyneladende ingen hjælp at hente på
Epson's hjemmeside. Jeg har efterhånden oplevet flere
kompatibilitets-problemer fordi jeg har Vista, og det er for dårligt synes
jeg.

Når du henter driveren på nettet så check lige om der står XP bagefter, for
så er du i samme båd som jeg. Jeg har også prøvet at google på printernavnet
og det er den samme driver der går igen alle steder. Jeg må prøve at se om
der er noget support hos Epson ud over hjemmesiden, men jeg nærer nu ingen
forhåbninger. Du må nok prøve det samme hos Cannon, det kunne jo være.......

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Aage Andersen

Dato : 09-11-08 07:41

"Tove Krieger"
> [...]
> den skriver, at jeg skal kontrollere tilslutningerne, men de sidder som de

Det er altid rart med lidelsesfæller. Skal vi haabe at der kommer en ekspert
forbi?

Aage

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-11-08 14:33

In news:49168616$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> [...]
> "Tove Krieger"
>
> Det er altid rart med lidelsesfæller. Skal vi haabe at der kommer en

Ja, lad os det Aage. Det er et irriterende problem, men hvis jeg skulle
finde ud af noget melder jeg tilbage.