Muhamedaneren Bashy Quraishy: Boycot Danma~
Fra : Jesper

Dato : 06-11-08 16:53

En såkaldt velintegreret muhamedaner, Bashy Quraishy, kendt
indvandrerdebattør opfordrer nu til boycot af Danmark

<http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/303508:Danmark--Quraishy--Jeg-
vil-ikke-lave-ballade>

Muhamedaneren skulle have en enkeltbillet til Pakistan og fem kolde tæer
bagi!

--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : /Peter

Dato : 06-11-08 17:07

> [...]
> vil-ikke-lave-ballade>
>
> Muhamedaneren skulle have en enkeltbillet til Pakistan og fem kolde

han sku fanme stenes...

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-08 17:42

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen

> han sku fanme stenes...

Du skal ikke smide med sten hvis du bor i et "DF Danmark"

/Pnic
--
Peter Nicolaysen - Reg: 9266 Kontonummer: 8967125572
Menneskerettighedskonvention "Stk. 1. Enhver har ret til ytringsfrihed.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 06-11-08 18:50

> [...]
>
> --
> Jesper
> A dollar in aid to the third world not spend on

Herregud, manden skal da have lov at sige hvad han vil.
Han er vel ikke værre end, de forvirrede DF'er der udtaler sig :)

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 06-11-08 19:19

"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> wrote in message

> Herregud, manden skal da have lov at sige hvad han vil.
> Han er vel ikke værre end, de forvirrede DF'er der udtaler sig :)

Han har også kritiseret SF!!!

Fra : Morten Stæhr

Dato : 06-11-08 21:24

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i en
meddelelse news:QN6dnaUyyZBmqY7UnZ2dnUVZ8jKdnZ2d@giganews.com...
> "Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> wrote in message

> Han har også kritiseret SF!!!
Ja og ?

Fra : Ivannof

Dato : 08-11-08 17:08

"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Herregud, manden skal da have lov at sige hvad han vil.
> Han er vel ikke værre end, de forvirrede DF'er der udtaler sig :)

Han opfordrer til at skade Danmark og danskere. Vi er vel ude i noget
landsforræderi-agtigt?

Hilsen Ivan

Fra : Per Rønne

Dato : 08-11-08 18:46

Ivannof <ivannof@hotmail.com> wrote:

> Han opfordrer til at skade Danmark og danskere. Vi er vel ude i noget
> landsforræderi-agtigt?

Vel kun hvis han er blevet dansk borger ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ivannof

Dato : 09-11-08 12:08

> Vel kun hvis han er blevet dansk borger ...
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

Nåh, ja. Du mener han bare er det sædvanlige 5. kolonne
destabiliseringselement på tålt ophold fordi han ville få halsen skåret over
"derhjemme"?

Hilsen Ivan

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-08 09:00

Ivannof <ivannof@hotmail.com> wrote:

> Nåh, ja. Du mener han bare er det sædvanlige 5. kolonne
> destabiliseringselement på tålt ophold fordi han ville få halsen skåret over
> "derhjemme"?

En metoik, udenlandsk statsborger med fast opholdstilladelse i Danmark,
kan næppe være landsforræder mod Danmark. Kun mod sit hjemland.

Og han har ikke »tålt ophold«, men kan mig bekendt frit rejse frem og
tilbage mellem Pakistan og Danmark. Noget han da også benytter sig af
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ivannof

Dato : 13-11-08 17:56

> [...]
>
> Og han har ikke »tålt ophold«, men kan mig bekendt frit rejse frem og
> tilbage mellem Pakistan og Danmark. Noget han da også benytter sig af

Jeg ved godt HAN ikke er på "tålt ophold". Det er MIG der skal tåle HANS
ophold!

Hilsen Ivan

Fra : Egon Stich

Dato : 10-11-08 13:10

> Vel kun hvis han er blevet dansk borger ...
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

I modsat fald bør han vel udvises?

Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-08 09:00

Egon Stich <ukendt@mail.dk> wrote:

> I modsat fald bør han vel udvises?

Trods alt opfordrer han ikke til mord.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kalle

Dato : 06-11-08 11:10

On 6 Nov., 16:53, spambus...@users.toughguy.net (Jesper) wrote:
> [...]
>
> --
> Jesper
> A dollar in aid to the third world not spend on

Hvorfor rejser manden ikke bare til et eller andet holy land som
f.eks. saudi arabien, hvor han højst sandsynligt ville få en højere
pension?

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-11-08 19:40

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> vil-ikke-lave-ballade>
>
> Muhamedaneren skulle have en enkeltbillet til Pakistan og fem kolde tæer

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-17725572.html?rss
Khader kalder ham landforræder - hvilket er sandt

Pied au cul!

Mvh
Martin

Fra : Kim2000

Dato : 06-11-08 20:08

> [...]
> vil-ikke-lave-ballade>
>
> Muhamedaneren skulle have en enkeltbillet til Pakistan og fem kolde tæer

Når der kommer sådan en tosse, så tænker jeg på, hvorfor han egentlig bliver
i landet, når det nu er så forfærdeligt. Måske burde han tænke over, at han
faktisk bor i et land, hvor han rent faktisk kan opfordre til boycot uden at
blive fængslet i 25 år.

Fra : David Konrad

Dato : 06-11-08 21:04

Kim2000 wrote:

> [...]
> over, at han faktisk bor i et land, hvor han rent faktisk kan
> opfordre til boycot uden at blive fængslet i 25 år.

Han er uskyldig. Ikke dømt ved en domstol. Det er snarere regeringens
svinske, Adolf Hitler-agtige lovgivning vi bør fokuserere på...

Fra : Morten Stæhr

Dato : 06-11-08 22:08

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Han er uskyldig. Ikke dømt ved en domstol. Det er snarere regeringens
> svinske, Adolf Hitler-agtige lovgivning vi bør fokuserere på...

Ja det siger jo mere om dig ,end om Vores demokratisk valgte regering. Men
jo ,lad ham da bare rejse hjem, han kunne jo tage alle hallal hippierne, rød
facisterne og andre udemokratiske elementer med

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-11-08 22:53

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Han er uskyldig. Ikke dømt ved en domstol. Det er snarere regeringens
> svinske, Adolf Hitler-agtige lovgivning vi bør fokuserere på...

Og du bør fokusere på ikke at skrive indlæg i dk.politik, når du er alt for
påvirket af alkohol.

Du er meget svær at tage helt alvorlig, når du svinger mellem at skrive
fornuftige og alkohol-demente indlæg *så* meget.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.