Landsforræderi
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 06-11-08 12:53

De herboende muhamedanere har fundet sig en fin beskæftigelse med at
påklistre hinanden etikettere.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-08 14:35

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen
> De herboende muhamedanere har fundet sig en fin beskæftigelse med at påklistre
> hinanden etikettere.

Det er DF´s sindsyge aber som har lært dem at klistre!
DF´s sindsyge aber kan som bekendt godt lide at klistre
kvinder med skjult ansigt!

Enten deres egen kone/kærste der som regel bliver nødt til at have
en sæk på hovedet for at manden kan komme, eller når de voldtager
dem som ikke tør melde dem til politiet!

/Pnic

--
Peter Nicolaysen - Reg: 9266 Kontonummer: 8967125572
Menneskerettighedskonvention "Stk. 1. Enhver har ret til ytringsfrihed.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 06-11-08 15:54

On Thu, 6 Nov 2008 14:34:31 +0100, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

> [...]
>en sæk på hovedet for at manden kan komme, eller når de voldtager
>dem som ikke tør melde dem til politiet!

Hvad fanden.... Har de lukket dig ud af gummicellen igen...???

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-08 16:06

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hvad fanden.... Har de lukket dig ud af gummicellen igen...???

Du kan da se på mit skriveri at jeg ikke stemmer DF!
ergo er jeg ikke blevet lukket ud! Hvilket passer fint eftersom jeg aldrig
har været lukket ind!

Alle ved da at folk kun bliver lukket ud hvis de stemmer DF!

/Pnic

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 06-11-08 16:19

On Thu, 6 Nov 2008 16:05:39 +0100, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>Du kan da se på mit skriveri at jeg ikke stemmer DF!
>ergo er jeg ikke blevet lukket ud!

Har du så fået internet i cellen...???

>Hvilket passer fint eftersom jeg aldrig
>har været lukket ind!
>
>Alle ved da at folk kun bliver lukket ud hvis de stemmer DF!

Det du skrev tror jeg ikke var det du mente...

Der skriver jo at man IKKE er blæst i låget, hvis man stemmer DF...

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-08 16:31

> Har du så fået internet i cellen...???

> Det du skrev tror jeg ikke var det du mente...
>
> Der skriver jo at man IKKE er blæst i låget, hvis man stemmer DF...

Gratis Internet i en blød celle og maden serveret?

Er det sådan at i alle sammen blev lokket ind?

/Pnic

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 06-11-08 16:59

On Thu, 6 Nov 2008 16:30:32 +0100, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>Gratis Internet i en blød celle og maden serveret?

Får du maden serveret...???

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-08 17:36

> Får du maden serveret...???

Nej, Desværre!

/Pnic

Fra : Michael Weber

Dato : 06-11-08 17:38

www.justeat.dk

Fra : Ivannof

Dato : 08-11-08 17:24

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad fanden.... Har de lukket dig ud af gummicellen igen...???

Hvis du lader ham være, skal vi andre ikke se hvad han skriver!

Hilsen Ivan

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 08-11-08 21:31

On Sat, 8 Nov 2008 17:23:42 +0100, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

>Hvis du lader ham være, skal vi andre ikke se hvad han skriver!

Good point...