Kompenserer fladbrystede kineserinder med ~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-08 04:35

Kompenserer fladbrystede kineserinder med indre skønhed?

Darwin mente at dyrs pletter i pelsen er underkastet en mode a la tøjmode og
vindere i kødmarkedets kamp om status, er påvirket af smagsdommeri om fx
zebrastriber er tynde eller tykke.

Striberne er designet til kamouflage men den stærke huns valg af hanner hun
vil bolle med, er så forskelligå forskellig fra slægt til slægt, at zebraer
har meget forskellig stribning i Øst og Vest afrikal selvom den
steppevegetation de skal falde i et med, er temmelig ens.

Menneskeracers forskelle er også som tøjmode i fordums tid, og tydeligvis
har kinesiske mænd ikke været så tændt på store bryster som Vestens mænd,
eftersom kineserinder er relativt fladbrystede

Måske risdyrkning kræver at man underordner sig fællesskabet og signalerer
jante - at man ikke tror man er noget, og derfor har Kinas mænd haft mindre
mod til at udstille sig som selvhævdende ved at vælge en opsigtsvækkende
elskerinde med opstopperbarm. De har ikke nid og nag, kiv og kævl,
rethaveriskhed og forurettethed som os martyrJesus-ætlinge

Tilsvarende har Kinas matriarkat ikke valgt mænd med ørnenæse, variation i
hårfarve, lang krop, hasburdsk underbid a la Superman - måske man ikke er
spradebasser der vil imponere med iøjnefaldende statussymboler, men har
værdsættelse af den indre skønhed.

Efter 15 års samliv med japanerinde er jeg negativ stemt overfor
Holberg-komediers fordømmelse af Jeronimus, der modsætter sig at Pernille
får den Henrik hun er forelsket i, og som insisterer på arrangeret ægteskab.

Japan har meget få skilsmisser og det skyldes at man vælger en partner man
matcher, og så lader man følelserne opstå gradvis, hvor Vestens forelskelse
udspringer af desperation og depression, og en kunstig opgejlning fører til
skuffelser. Deres parforhold sætter en kold gryde på varmepladen og lader
den gradvis blive hot, men vi sætter en kogende ret på og gradvis afmattes
det spændende, eller kærlighed slår om i had, fordi der ikke var dækning for
de facader vi har anlagt udfra påtaget overfladisk respekt for sindets indre
domstol.

Kineserne er intuitive og har fornem social intelligens og den harmoni de
tilstræber er måske den der i dag præger deres erhvervsliv, som overgår
vort.

De har ingen sindssyg hang til kunstneriske nykker og at udfolde sig på
anden vis, end hvad medborgeren vil købe.

Derfor sælger deres varer godt.

De har samme empati som den Edison havde, da han valgte kun at bruge tid på
opfindelser, som folk ville betale godt for - og derfor opfandt han
glødelampe, båndoptager, grammofon og andet der revolutionerede vort samfund
gavnligt.

De er uden formynderi og det er svært at forestille sig at vi igen tager
føringen mht teknologi og produktion.

De er ambitiøse og stiler højt, men frustreres vistnok ikke så slemt som os,
når the american dream brister.

Japan havde et sammenstød med katolske præster i 1600 og indså at de hadede
Japan og at de måtte korsfæste 30 kristne for at bortvise dem alle og hindre
erobring.

Selvhadet hos fransciskanere og jesuitter, der selv valgte korsfæstelse
minder om Sydhavnspigen der vendte tilbage igenigen til sadist-libaneser,
der skar hendes tommelfinger af, og slog tænder ud på hende

Japan lukkede sig derefter inde og kopierede hvad de havde lært af Vesten i
250 år og var dermed på et takeoffpoint til hurtigt at kunne modstå
erobrings-monsteret Rusland og middelalder-øriget slog Zar-flåden i
højteknologisk søslag i 1905

Belært af lillebrorJapan har Kina under Mao endnu hurtigere opsamlet vor
knowhow og rejser til Månen og vil overgå EU på flere og flere områder

UK tog føringen og overgik Frankrig i 1763-1945, men fik pludselig
tilbagefald så rollerne var byttet med Frankrig i 1980

Intet tyder på at Kina rammes af tilbageslag, nogensinde. De smadredes af
Opiumskrig og næsten af Koreakrig og de har lært lektien og vil ikke igen
være taber og uden at ville tvære EU ud som hævn for vor kolonialisme, vil
de nok gerne opkøbe vore bedste indusrier og de vil få råd til det.

Europas mange små centrer har gjort os mægtige, men overfor den Kinesiske
kæmpe, er vi dømt til at være den lille, måske i virkelig mange århundreder
og så bliver måske Indien og Thailand de ny magtcentrer

Lad os lære og af og inspireres af dem - helt som de underdanigt har lært af
os.

Der er ingen større kunst end udbud og eftersørgsmål, der skaber
udfordringer og arbejdsglæde til alle - her er Japan og Kina verdensmesre.

Fra : mr

Dato : 02-11-08 08:06

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-08 09:04

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

Men du kan ikke slå ned på fejl i logik eller facts. Prøv. Ring evt
35861000 og lad os få debat på skinner om del-emne du har en mening om

Fra : Johnny Andersen

Dato : 02-11-08 10:08

> Men du kan ikke slå ned på fejl i logik eller facts. Prøv. Ring evt
> 35861000 og lad os få debat på skinner om del-emne du har en mening om

Den eneste som kan se logiken i dine indlæg, er dig selv.
Alle dine indlæg bærer præg af dit jødehad og selvhad.

/Johnny

Fra : Hauge

Dato : 02-11-08 10:14

Johnny Andersen wrote:
> Den eneste som kan se logiken i dine indlæg, er dig selv.
> Alle dine indlæg bærer præg af dit jødehad og selvhad.

Det kan vel ikke være anderledes efter en tallerken med afføring og
havregryn, der er en del af et godt morgenmåltid for BW.

/Hauge

Fra : mr

Dato : 02-11-08 11:00

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Men du kan ikke slå ned på fejl i logik eller facts. Prøv. Ring evt
> 35861000 og lad os få debat på skinner om del-emne du har en mening om

samme seriøsitet som din pjatindlæg: Hvorfor har du hjemmehjælp når du har
en dygtig importeret kineserpige?
Er hun skredet?