Pakistan er ved at gå statsbankerot
Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-08 19:48

Av for den. Man forhandler nu med IMF om et 15 mia. dollar lån, når nu
"vennerne" (Kina og Saudi Arabien) sjovt nok ikke har lyst til at spytte i
kassen.

Måske dette middelalderland skal bruge lidt færre penge på at udvikle
termonukleare våben og støtte muslimsk terrorisme - eller har det ikke noget
med sagen at gøre?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-08 19:50

> Måske dette middelalderland skal bruge lidt færre penge på at udvikle
> termonukleare våben og støtte muslimsk terrorisme - eller har det
> ikke noget med sagen at gøre?

Der mangler et "på at" i ovenstående. Den kvikke læser forstår nok at
indsætte de manglende ord på rette sted.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : The Democrat

Dato : 29-10-08 22:17

> Der mangler et "på at" i ovenstående. Den kvikke læser forstår nok at
> indsætte de manglende ord på rette sted.

> [...]

Næh ku du ikke lige vise os det.

From: "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com>
Newsgroups: dk.politik
Subject: Re: Pakistan er ved at gå statsbankerot
Date: Wed, 29 Oct 2008 19:49:46 +0100

Klage er sendt til Dansk-Pakistansk venskabsforening.
Iøvrigt undrer det mig at alle de her nazister og højreradikale altid bruger
Giganews, gad vide om de får rabat via medlemskortet til Johnnis nostalgi
klub.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-08 22:48

"The Democrat" <demo@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Iøvrigt undrer det mig at alle de her nazister og højreradikale altid
> bruger Giganews, gad vide om de får rabat via medlemskortet til

Din energi er beundringsværdig. Du er vist den person på usenet med flest
nicks. Tillykke.

Vor ven hér plejer at skriver under navne som f.eks. "Poul Nielsen",
"Peter", "PN", "Mohammad Islam", "Ole Larsen", "Christian Jensen", "Jens
Winther", "Pastor", "Per Nielsen", "Master of faul smell and odeur", "Ærlige
Bent", "Jens", "Poul Nilson", "Abdul Hassan", "Jakob Andersen", "Peter
Nielsen", "Hermann von Krauftsmeier", "Bent", "Flemming Lynge", "Jessup
Johnson", "Lynge radio og tv", "berg", "Huge Hugos 32cm", "Jens Bruun",
"Aaron Berg", "Marianne Larsen", "Marianne Andersen", "pip160", "Hans
Bentsen", "Christian Aioe", "John Carson", "The Democrat" osv.

Han er tilsyneladende meget trængende - altså sådan rent seksuelt. Det må
være forklaringen på email-adressen knephende@hotmail.com.

Her er lidt yderligere info om staklen:

http://news.frostbyte.dk/host/232058
http://news.frostbyte.dk/host/1493

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-10-08 22:58

"The Democrat" <demo@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Iøvrigt undrer det mig at alle de her nazister og højreradikale altid
> bruger Giganews, gad vide om de får rabat via medlemskortet til Johnnis

Siden hvornår har Jens Bruun noget med nazister eller højreradikale at gøre
?
Dét må du gerne uddybe.

Fra : Tony

Dato : 29-10-08 23:07

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> Siden hvornår har Jens Bruun noget med nazister eller højreradikale at
> gøre ?
> Dét må du gerne uddybe.

Don't feed the troll.
Tumpen er skizo/alkodement.

Tony

Fra : The Democrat

Dato : 30-10-08 01:01

> Siden hvornår har Jens Bruun noget med nazister eller højreradikale at
> gøre ?
> Dét må du gerne uddybe.
Hvis ikke jeg tager fejl her, så har Jens selv under alias såsom Niels
Bruun og Patruljen skrevet en mængde holocaustbenægtende materiale. Endelig
bruger Jens Brunn naziserveren Giganews ligesom gruppens øvrige nazister og
racister og antimuslimer, Jamen hvorfor gør han det?. Endelig er der Jens
eget indlæg på News:dk.jura
http://groups.google.dk/group/dk.videnskab.jura/msg/7b00758b3333cfd8?hl=da
hvor han søger råd, da han er blevet tilsagt til at dukke op med sin advokat
hos kriminalpolitiet pga af at han er dukket op hjemme hos flere usenet
skribenter, hvor han efter sigende sku ha truet dem på livet.

Her er Jens yndlings site http://www.paspaaroevenniels.dk/>

Fra : Tony

Dato : 29-10-08 22:59

> [...]
>
> Måske dette middelalderland skal bruge lidt færre penge på at udvikle
> termonukleare våben og støtte muslimsk terrorisme - eller har det ikke

Selvfølgelig har det da noget med sagen at gøre.
Det har både Kina og SA fattet, men ikke fedterøvene fra IMF.
Nu har der igen igen været et jordskælv derovre.
Gad vide om vi igen, skal ha' en landsindsamling til de stakkels
Taliban/Alqeida krigere, som nu står uden tag over hovedet.

Tony