NAS med wireless & DNLA
Fra : Nicolai

Dato : 06-11-08 22:27

Nogen der vil anbefale et godt NAS med wireless og DNLA?

Skal bruges sammen med et Sony TV

Fra : Nicolai

Dato : 06-11-08 22:34

> Nogen der vil anbefale et godt NAS med wireless og DNLA?
>
> Skal bruges sammen med et Sony TV

Fandt denne men kan ikke se den skulle have wireless. Jeg nægter at trække
kabler ;)

Forslag er meget velkomne

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-11-08 09:20

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in news:49136131$0$56776
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Nogen der vil anbefale et godt NAS med wireless og DNLA?

Det mest naturlige er at wifi funktionaliteten er i din router, og ikke i
din NAS. Når din NAS så tilsluttes routeren via kabel, kan den tilgås
trådløst.

Har dit Sony TV trådløst netværk?

Fra : Nicolai

Dato : 07-11-08 20:46

> Det mest naturlige er at wifi funktionaliteten er i din router, og ikke i
> din NAS. Når din NAS så tilsluttes routeren via kabel, kan den tilgås
> trådløst.
>
> Har dit Sony TV trådløst netværk?

Nej, netop ikke, derfor gad jeg jo godt have NAS'et under TV'et . . .
Forbundet wireless til routeren...

Fra : PA

Dato : 08-11-08 12:45

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, netop ikke, derfor gad jeg jo godt have NAS'et under TV'et . . .
> Forbundet wireless til routeren...

Det kan godt være jeg er uvidende,-dum!!
men kan du tilslutte din router eller Nas til
dit sony tv?hvorledes gør du det?

MVH Per

Fra : csm

Dato : 11-11-08 15:00

kig på media station fra vertibam
den trådløse udgave.

Fra : Jesper Lund

Dato : 08-11-08 21:42

Nicolai wrote:

> Nej, netop ikke, derfor gad jeg jo godt have NAS'et under TV'et . . .
> Forbundet wireless til routeren...

En wireless ethernet bridge under TVet er nok en bedre ide. Der er ikke
ret mange NAS'er med trådløst netkort (filserver med et par MB/sec
spiller ikke rigtigt efter min mening).

--
Jesper Lund