Standarder for trådløs router
Fra : Ukendt

Dato : 06-11-08 19:01

Jeg læste forleden dag at 802.11n standarden var op til 650% hurtigere end
802.11g. Vil det sige at man skal undgå at få et trådløs modem/router fra
fx. Fullrate der kører med 11g-teknologien? Jeg kan se at N-netkort koster
det samme som G-netkort.

/Peter

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 06-11-08 21:36

Peter B. wrote:

Trådløs-gruppen.

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-08 21:41

Jesper Poulsen wrote:
> Peter B. wrote:
>
> Trådløs-gruppen.

OK

Fra : skeptikeren

Dato : 15-11-08 08:31

On Thu, 06 Nov 2008 21:36:06 +0100, Jesper Poulsen
<nospam@ingensteder.dk> wrote:

>Peter B. wrote:
>
>Trådløs-gruppen.

Og hvad er det så lige at den gruppe hedder?

Fra : Ole C

Dato : 15-11-08 08:47

Se her: www.usenet.dk

--
vh
Ole C

Fra : skeptikeren

Dato : 15-11-08 09:15

On Sat, 15 Nov 2008 08:46:40 +0100, "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote:

>Se her: www.usenet.dk

Nix Ole! Gruppen hedder ikke www.usenet.dk
Men et direkte link havde været en hjælp

mvh

sk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-11-08 15:43

skeptikeren wrote:

> Nix Ole! Gruppen hedder ikke www.usenet.dk
> Men et direkte link havde været en hjælp

Det er også tilladt at tænke selv, men den egenskab er du måske beskåret?

Jesper Poulsen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 16-11-08 19:58

"skeptikeren" <> skrev i meddelelsen

> Nix Ole! Gruppen hedder ikke www.usenet.dk
> Men et direkte link havde været en hjælp

Kikkede på linket. Og selv om jeg har hængt ud her i de her hersens
nyhedsgrupper i over 10 år. Og kender til opbygning af herakiet af
nyhedsgrupper, synes jeg ikke at siden er særlig bruger venlig.
Jeg smider der for et link:

mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-08 16:37

N-standarden er mig bekendt ikke endelig fastlagt endnu.
Derfor den hedder 'draft'.