Foreslag til ny PC'er til ca. 4000,- kr
Fra : Rsl

Dato : 06-11-08 08:34

Hejsa

Jeg har 4000,- som jeg vil bruge på en ny pc'er. Så jeg ville bare høre om I
har nogle foreslag til det. Enten som sammel selv eller som en færdig
løsning.
Pc'er skal ikke bruges til spil (krævende) men mest til tekstbehandling
Internet og Homebank og i den stil.

Mvh René

Fra : Holst

Dato : 06-11-08 09:46

Rsl wrote:

> [...]
> løsning.
> Pc'er skal ikke bruges til spil (krævende) men mest til tekstbehandling

Hvad som helst kan klare den opgave.

Sørg dog for at få godt med hukommelse i den. Mange af de helt billige
computere, der sælges, sælges med ganske lidt RAM. Kører den XP skal den
efter min mening mindst have 1 GB, gerne 2 GB. En af mine kammerater
påstår, at Vista bør have dobbelt så meget.