et hurtigt forslag :)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-11-08 19:39

jeg har lige været ude og tømme post kassen og der lå sgu en pakke med
film og faktisk 4 Danske jeg ikke har set ( så hut jeg visker )

Skagerak
tid til forandring
opbrud
110 % greve
( ja det var sådan en pakke ta 4 for 100 )
er der nogen der har set nogen af dem er der nogen i mellem hvor jeg
med fordel kan smide hvad jeg har i hænderne og fyrre op for
projektoren :) ?
jeg må indrømmme hvis en film kan hede 110 % Greve også samtidigt være
go så er jeg for en - en der er overasket ...

så var der :
see Jane Date - jeg har fået hjem fra USA jeg tror jeg har set den .
det er nu bare fordi jeg samler på Holly marie Combs

også til sidste
The Great Gatsby ( den er nu altid go )

MvH Bo M Mogensen
--
some wish beer was rain , but i aint !!! ( Stephen King )
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 02-11-08 23:45

"Bo M. Mogensen" <> skrev i meddelelsen

> jeg har lige været ude og tømme post kassen og der lå sgu en pakke med
> film og faktisk 4 Danske jeg ikke har set ( så hut jeg visker )
>
> Skagerak

Den har jeg set. Den er elendig, men hvad kan man forvente af
Søren Kragh-Jakobsen. Er forresten ikke en dansk film. Den foregår i
Skotland og Iben Hjejle er den eneste danske skuespiller.

mvh
Henning

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-11-08 02:51

On Sun, 2 Nov 2008 23:45:28 +0100, Henning Præstegaard
<onkelhenning@not.vallid> wrote:

>Den har jeg set. Den er elendig, men hvad kan man forvente af
>Søren Kragh-Jakobsen. Er forresten ikke en dansk film. Den foregår i
>Skotland og Iben Hjejle er den eneste danske skuespiller.

ja nu har jeg set den og den gjorde det heller ikke for mig

MvH Bo M Mogensen

Fra : Dopedog

Dato : 03-11-08 15:42

> [...]
> jeg må indrømmme hvis en film kan hede 110 % Greve også samtidigt være
> go så er jeg for en - en der er overasket ...

110% Greve er heller ikke en decideret film ... Der kørte et ungdomsprogram
over TV for nogle år siden, som hed 110% Greve .. Det er den som DVD'en er
bygget over so to speak :)

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-11-08 02:22

On Mon, 3 Nov 2008 15:41:51 +0100, "Dopedog" <cm_dopedog@hotmail.com>
wrote:

>110% Greve er heller ikke en decideret film ... Der kørte et ungdomsprogram
>over TV for nogle år siden, som hed 110% Greve .. Det er den som DVD'en er
>bygget over so to speak :)

ja ok jeg tror den for fred til at stå til pynt i reolen så kan en af
mine nevøer få den når de bliver teenager ... men jeg synes skagerak
var ringe selv om Iben snakker påfalden godt engelsk ... sider nogen
gange og se 2900 of hapines og jeg for simpelthænd hoved pine af når
de bruger engelske udtryg Ohhhhhh skal man gøre det så skal det fame
lyde ordentligt ellers så ... ja ..

MvH Bo M Mogensen