Problemer med Cybercitys news server
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-11-08 21:58

Hej

Jeg er for nyligt flyttet over fra Tele2 til Cybercity og har i den
forbindelse fået et problem.
Jeg bruger newsbin.cybercity.dk og gjorde det også inden jeg skiftede
udbyder.
Nu er det bare sådan, at alle de binære grupper jeg abb. på, de ikke er
brugbare mere, det er kun "halve"/mangelfulde indlæg der ligger der nu.
Det virkede perfekt inden skiftet, fra Tele2 til Cybercity, med de samme
indstillinger og det hele.
Er der nogen der har en løsning ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-11-08 22:54

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev :

> [...]
>brugbare mere, det er kun "halve"/mangelfulde indlæg der ligger der nu.
>Det virkede perfekt inden skiftet, fra Tele2 til Cybercity, med de samme

Ja, brug en betalingsserver, Giganews, Astraweb eller Newshosting
fx.

Binære indlæg har aldrig været komplette hos CC (medmindre, det
er meget små).
--
Kerim

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-11-08 10:47

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Binære indlæg har aldrig været komplette hos CC (medmindre, det
> er meget små).

Det var de nu inden jeg skiftede fra Tele2 til Cybercity.
Bruger jo den samme newsserver, så det er lidt underligt, synes jeg.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-11-08 12:34

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev :

>Det var de nu inden jeg skiftede fra Tele2 til Cybercity.
>Bruger jo den samme newsserver, så det er lidt underligt, synes jeg.

Nej, du bruger nu CCs newsserver og ikke den gamle Tele2, den er
lukket.

Hvis du stadig bruger news.get2net.dk, så peger den nu på CCs
newsserver.
--
Kerim

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-11-08 13:15

> Nej, du bruger nu CCs newsserver og ikke den gamle Tele2, den er
> lukket.
>
> Hvis du stadig bruger news.get2net.dk, så peger den nu på CCs
> newsserver.

Jeg har hele tiden brugt newsbin.cybercity.dk (siden foråret engang) , både
da jeg havde Tele2 og nu med Cybercity.
Forskellen er bare, at nu virker det ikke, da de fleste indlæg er
mangelfulde

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-11-08 13:51

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev :

>Forskellen er bare, at nu virker det ikke, da de fleste indlæg er
>mangelfulde

Så må du jo rette henvendelse til CC og beklage din nød.

Det kendskab, jeg har til CCs newsserver er ganske vist et par år
gammel, men de har så vidt jeg ved aldrig duet til noget, hvad
binære grupper angår.
--
Kerim

Fra : _=MA=_

Dato : 07-11-08 01:39

<----------->
> Så må du jo rette henvendelse til CC og beklage din nød.
<----------->
Hjælper ikke, de lyver og vil ikke fortælle sandheden

http://www.computerworld.dk/art/45409?a=rss&i=0

Cybercity rykker stikket ud på usenet efter brand
http://www.computerworld.dk/art/45603?a=virksomhedsprofil&i=204

Fra : Peter T.

Dato : 07-11-08 04:41

In article <49138e38$0$7196$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com>,
no@spam.com says...
> <----------->
> <----------->
> Hjælper ikke, de lyver og vil ikke fortælle sandheden

Fint med mig. Usenet er skabt til almindelig tekst. Vil folk have
binært flaf, så må de betale for det. Slut basta.

--
Peter T.

Chup chup chup!

Fra : _=MA=_

Dato : 07-11-08 18:29

<------------>
Fint med mig. Usenet er skabt til almindelig tekst. Vil folk have
binært flaf, så må de betale for det. Slut basta.
<------------>
Har ik snakket om binær... det kiksede helt for dem i foråret
jeg var cybercitykunde og kunne ikke tilgå helt alm. tekst grouper
som denne her.. jeg kontaktede dem og fik kun en sludre
for en slader, istdet kunne de bare ha fortalt sandheden
istedet for at lyve og sagde det nok snart var ok igen..
der gik 2 måneder og stadig ikke, nu er jeg en glad tdc kunde
desværre Cybercity var godt engang før telenord's tid
men telenord holder åbenbart stilen som Get2net med at fucke
deres kunder.. Get2net har de nemlig også købt og desuden
findes Cybercity ikke mere, cvr nummeret og selvskabet er
blevet opløst for en tid siden.. og snart kommer alt til at
hedde Telenord.. også Sonofon

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 07-11-08 19:28

"_=MA=_" <no@spam.com> writes:

> [...]
>istedet for at lyve og sagde det nok snart var ok igen..
>der gik 2 måneder og stadig ikke, nu er jeg en glad tdc kunde

Der er jo et vist fokus på "back to basics", og det har der
været længe. USENET er en teknologi, der bliver brugt af,
hvad, 2000 mennesker i Danmark? Ud af en kundeportefølje på
en million eller to er det simpelthen for lidt til, at man
kan spendere tid på det.

Hvis det virker, så virker det. Hvis det holder op med at
virke, er det billigere at tabe et par hundrede kunder end
det er at sætte nogen på overarbejde for at fikse det.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 07-11-08 20:39

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> virke, er det billigere at tabe et par hundrede kunder end
> det er at sætte nogen på overarbejde for at fikse det.

Muligvis - min oplevelse af at være gået fra TDC news til Cybercity, er at
hverken news.cybercity.dk eller newsbin.cybercity.dk er værd at spilde tiden
på.
Det kan godt være at mange skælder ud på TDC - men deres news server
fungerer markant bedre end cybercity's. Jeg hælder efterhånden til den
holdning at cybercity's news server er uanvendelig - ikke mindst fordi deres
feeds virker meget ustabile. Ofte har man indtrykket af at der mangler
indlæg i en diskussion/tråd.

Men heldigvis forstår de på suncite, at lave et bedre setup end CC mht.
danske grupper. Desværre må jeg så leve med at de ikke har udenlandske
grupper.

--
MVH Anders Larsson
Få 25G ekstra diskplads:

Fra : Peter T.

Dato : 08-11-08 20:32

In article <49149980$0$90269$14726298@news.sunsite.dk>,
nospamfilterforsex003@BotNak.dk says...

> Men heldigvis forstår de på suncite, at lave et bedre setup end CC mht.
> danske grupper. Desværre må jeg så leve med at de ikke har udenlandske
> grupper.

Dem har de ellers en ret pæn håndfuld af. Jeg har abonneret på flere
udenlandske grupper hos sunsite i tidens løb. Pt. florerer jeg i
alt.games.warcraft. :)

--
Peter T.

Chup chup chup!