Forsvundne newsgroups fra DotSrc
Fra : John

Dato : 05-11-08 11:51

Jeg har bemærket at alle Mac grupperne er blevet fjernet fra DotSrc siden i
går? Er der nogen forklaring på det? Jeg har været på deres side og kan ikke
se, at der er nogen ændringer.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-11-08 18:49

On Wed, 5 Nov 2008 11:50:54 +0100, "John" <hgg23@gmail.REMOVE.com>
wrote:

> Jeg har bemærket at alle Mac grupperne er blevet fjernet fra DotSrc siden
> i går? Er der nogen forklaring på det? Jeg har været på deres side og kan
> ikke se, at der er nogen ændringer.

Hvad *præcist* mener du med "alle Mac-grupperne"? Jeg kan se 82
grupper, hvor "mac" indgår i navnet, herunder bl.a. en del på formen
comp.sys.mac.*

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : John

Dato : 06-11-08 10:40

> Hvad *præcist* mener du med "alle Mac-grupperne"? Jeg kan se 82
> grupper, hvor "mac" indgår i navnet, herunder bl.a. en del på formen
> comp.sys.mac.*

F.eks. igår havde jeg kun én *mac* gruppe og det var dk.marked.edb.mc. Nu
har jeg dog alle de udenlandske comp.*.mac men jeg har stadigt ikke den
danske dk.edb.mac (eller er det dk.edb.system.mac). Det mærkelige er dog, at
det har jeg derhjemme på min egen computer. Det kunne jo tyde på, at det var
noget lokalt - måske min newsreader er gået amok.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-11-08 10:55

John skrev:

> har jeg dog alle de udenlandske comp.*.mac men jeg har stadigt ikke den
> danske dk.edb.mac (eller er det dk.edb.system.mac).

Det første. Mac-brugerne modsatte sig at gruppen blev omdøbt.

--
Bertel

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-11-08 12:43

On Thu, 6 Nov 2008 10:40:00 +0100, "John" <hgg23@gmail.REMOVE.com>
wrote:

> F.eks. igår havde jeg kun én *mac* gruppe og det var dk.marked.edb.mc. Nu
> har jeg dog alle de udenlandske comp.*.mac men jeg har stadigt ikke den
> danske dk.edb.mac (eller er det dk.edb.system.mac).

dk.edb.mac er fint på news.sunsite.dk.

> måske min newsreader er gået amok.

Du bruger jo Outlook Express, så det ville ikke være første gang.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : John

Dato : 06-11-08 13:26

> Du bruger jo Outlook Express, så det ville ikke være første gang.

Og det var netop fejlen - lidt underligt at jeg ikke antog det fra starten
(jeg kender jo MS fejlraten). Det var bare at resette newsgroups listen, så
var den der igen. Ak ja, MSOE vil helt sikkert blive skiftet ud!