Hvilke udbydere i Virklund v/Silkeborg?
Fra : John

Dato : 04-11-08 09:20

Jeg skal snart flytte til Virklund og tænkte på om nogen ved hvilke udbydere
der er i området - her tænker jeg specifikt på fiber. Jeg ved de har gravet
fiber ned i byen (det så jeg i sommers da jeg var på ferie i området).

Fra : Søren Blom

Dato : 04-11-08 22:20

"John" <hgg23@gmail.REMOVE.com> skrev
> [...]
> udbydere der er i området - her tænker jeg specifikt på fiber. Jeg ved de
> har gravet fiber ned i byen (det så jeg i sommers da jeg var på ferie i

Kontakt det elselskab du får, det er jo dem som graver fibernet ned, det er
sikkert EnergiMidt du skal ahve fat i.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 04-11-08 22:30

On Tue, 4 Nov 2008 09:19:57 +0100, "John" <hgg23@gmail.REMOVE.com>
wrote:

> Jeg skal snart flytte til Virklund og tænkte på om nogen ved hvilke
> udbydere der er i området - her tænker jeg specifikt på fiber.

EnergiMidt tilbyder fibernet i Virklund.
Se http://www.fiberbredbaand.dk/

-A
--
http://www.hojmark.org/