E-Mail
webnoob 5265
Spm. om Thunderbird
Fra : Henny Stewart

Dato : 31-10-08 14:47

Er der en indstilling i Thunderbird 2.0.0.9, så man altid ser tråde i
nyhedsgrupper helt foldet ud? Jeg har ledt og ledt, men indtil nu uden
resultat.
--
Henny Stewart
http://hennystewart.dk

Fra : Holst

Dato : 31-10-08 15:02

Henny Stewart wrote:

> Er der en indstilling i Thunderbird 2.0.0.9, så man altid ser tråde i
> nyhedsgrupper helt foldet ud? Jeg har ledt og ledt, men indtil nu uden
> resultat.

Prøv at tryk på '*', hvilket gerne skulle folde dem ud. Ved dog ikke, om
det gemmes ved genstart. Du skal måske gøre det for hver enkelt gruppe.

Fra : Henny Stewart

Dato : 31-10-08 15:03

Holst skrev:

> Prøv at tryk på '*', hvilket gerne skulle folde dem ud. Ved dog ikke, om
> det gemmes ved genstart. Du skal måske gøre det for hver enkelt gruppe.

Jo, det har jeg gjort, men den indstilling bibeholdes ikke, og det var
det, jeg gerne ville have.

--
Henny Stewart
http://hennystewart.dk

Fra : Holst

Dato : 31-10-08 15:07

Henny Stewart wrote:

> Jo, det har jeg gjort, men den indstilling bibeholdes ikke, og det var
> det, jeg gerne ville have.

Hmmm ... jeg prøvede selv lige med * i to tilfældige grupper, lukkede
Thunderbird ned og genstartede den. Begge disse to grupper var stadig
udfoldede ...

Det er dog værd at nævne, at jeg bruger 2.0.0.17, hvilket du også bør
opgradere til.

Fra : Henny Stewart

Dato : 31-10-08 15:23

Holst skrev:

> [...]
> udfoldede ...
>
> Det er dog værd at nævne, at jeg bruger 2.0.0.17, hvilket du også bør

Hmmn. Ja, normalt skal man da opgradere til den seneste version af
whatever, men jeg er på den glorificerede lommeregner (Asus eee), hvor
det skal være Xandros og eee kompatible versioner, hvilket jeg har lært
på den hårde måde. Ellers lægger systemet sig ned, og nu er det hele 4
dage siden, jeg har haft maskinen helt splittet ad, så det ...

--
Henny Stewart
http://hennystewart.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 31-10-08 15:24

Henny Stewart skrev:
> Er der en indstilling i Thunderbird 2.0.0.9, så man altid ser tråde i
> nyhedsgrupper helt foldet ud? Jeg har ledt og ledt, men indtil nu uden
> resultat.

Menupunktet Vis/Tråde viser
genvejstasterne \ og *. Men husk
nu at holde AltGr hhv SHIFT tasterne