A7A266 + GF2 MX400
Fra : Bjørnen

Dato : 24-07-01 22:41

Hej NG

Jeg har et problem med mit skærmkort (subj) når maskinen har
kørt i en times tid "fucker" billedet op og maskinen fryser !!!!!!

Hvad er der galt ????? Billedet ligner noget fra en gammel 3D film !!!

System:
AMD 1333-266 T-bird
Asus A7A266 (AliMaGik 1 Chipset)
256MB DDR

HIS GeForce2 MX400 64MB.

HJÆÆÆÆÆLP !!!!!!!!!!!!!!!

Fra : ServicePACK

Dato : 25-07-01 22:38

Hvilken driver pruger du til dit Skærmkort?

SP
Bjørnen <Trucker@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b5dea58$0$279$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Bjørnen