mangler drivere til Intel bundkort
Fra : lege-168@hotmail.com

Dato : 28-10-08 14:33

Hej -på PC jeg har lige formateret haddisk og instaleret xp pro igen-
i enhedshåndtering er der gule spørgsmålstegn ved skærmkort,
netværkskort, og lydkort - har forsøgt at finde drivere -men uden held
- kan nogen hjælpe? disse kort er integreret i bundkortet, som er et
Intel E210882
Vh Leif

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-10-08 22:44

<lege-168@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Du kan nok ikke finde drivere, idet der ikke findes et bundkort med dette
navn/nr. Det er et UL nr.
Så du må lukke op og forsøge at finde det rigtige navn på bundkortet.
http://www.softwaredriverdownload.com/intel_e210882_driver.html

Kurt