PC Kan ikke starte - standby knap lyser
Fra : Bikseo

Dato : 28-10-08 16:40

Stand by knappen står og blinker men jeg kan ikke starte PCen op fra denne
tilstand.
Hvad kan der være ivejen?

Jeg har et par gange kunne starte Pcen op efter et
stykke tid i den ovenfor beskrevne tilstand, men det vil den ikke mere.

Fra : KsNa

Dato : 28-10-08 18:25

"Bikseo" <Bikseo@snailgoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har et par gange kunne starte Pcen op efter et
> stykke tid i den ovenfor beskrevne tilstand, men det vil den ikke mere.

Hvis det er en bærbar så prøv, at trykke på Fn knappen.

Mvh
Kim

Fra : HCS [4030]

Dato : 29-10-08 11:06

> [...]
>
> Jeg har et par gange kunne starte Pcen op efter et
> stykke tid i den ovenfor beskrevne tilstand, men det vil den ikke mere.

Hvilken computer har du? Det ligner meget samme problem jeg har på min Dell
Dimention. Prøv at læse met indlæg 'Opstarts problem'.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

www.pbase.com/hcstune

Fra : Bikseo

Dato : 30-10-08 12:50

> Hvilken computer har du? Det ligner meget samme problem jeg har på min
> Dell Dimention. Prøv at læse met indlæg 'Opstarts problem'.

Ja det er en Dell. Jeg kigger på Opstart linket og melder tilbage.

Tak for hjælpen