Erfaringer med Acer Aspire One/A150 Notebo~
Fra : Klaus Ankerstjerne E~

Dato : 24-10-08 20:49

Jeg har planer om at anskaffe en lille bærbar, fx. Acer, Aspire
One/A150-Bw 8.9 Intel Atom 1.6GHz og 1GB RAM. Er her nogen der har
erfaringer med sådan en lille sag, se også dette link:
http://www.pro.dk/aspire.asp

Den skal bruges til at surfe på Internet og skrive tekster på. Den har
en VGA-port, så jeg er særlig interesseret i at vide, om dens grafikkort
kan levere et rimeligt billede på min 17" fladskærm.

mvh.
Klaus Ankerstjerne Eriksen
www.aigis.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-10-08 20:59

Klaus Ankerstjerne Eriksen wrote:

> Jeg har planer om at anskaffe en lille bærbar, fx. Acer, Aspire

Har du prøvet i dk.edb.hardware.baerbar ?

Jesper Poulsen

Fra : Klaus Ankerstjerne E~

Dato : 24-10-08 22:09

Jesper Poulsen skrev:

> Har du prøvet i dk.edb.hardware.baerbar ?

Det havde jeg ikke lige tænkt på, sender straks spørgsmålet dertil.

mvh.
Klaus