X-Fi driver problemer
Fra : Hagar

Dato : 24-10-08 14:45

Hej i gruppen

Jeg har et X-Fi lydkort fra Creative, det er et Xtreme gamer, men de sidste
par gange jeg har skulle opgradere drivere, så er der gået knuder i lyden.
XP Pro vil heller ikke godtage en opdatering, fordi driverne ikke er
godkendt, jeg kan så vælge at fortsætte, hvad jeg gør, men der er så åbenbar
noget galt da jeg får udfald i lyden. Det er mest i spil det sker, især når
det går heftigt for sig, så er det som om at kortet ikke rigtigt kan følge
med, og det var jo nu en gang derfor man købte det, for at få et ekstra
boost til lyden. Er der andre der har oplevet det samme ?

Hagar

Fra : Per R. Nielsen

Dato : 25-10-08 12:14

Hagar wrote:
> [...]
> som om at kortet ikke rigtigt kan følge med, og det var jo nu en gang
> derfor man købte det, for at få et ekstra boost til lyden. Er der

Det er ikke så længe siden jeg fik fat i et X-Fi Xtreme Audio. Fedt kort.
Der fulgte kun drivere med til Vista, så jeg måtte selv ud og finde drivere
til XP Pro SP3. Men det har da også virket fint. Jeg har kun installeret
selve driverne samt Console Launcher. Hvis du ikke allerede har prøvet
driverne fra Creative's Support, var det da måske værd at prøve:

http://tinyurl.com/59pvow