Vedr. Aldi pc
Fra : Tico

Dato : 23-10-08 19:18

Hej EDB-Gruppe,

Jeg overvejer en ny pc'er og har før købt en fra ALDI / Medion og er
egentlig tilfreds med pris / kvalitet og ydelse. Er der nogen der ved,
hvornår de tilbyder en pc igen (stationær)? Er det ikke engang i november?

Med venlig hilsen

Govi

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-10-08 19:37

In news:4900bff6$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Tico <ticho@vesanet.de> typed:
> [...]
> egentlig tilfreds med pris / kvalitet og ydelse. Er der nogen der ved,
> hvornår de tilbyder en pc igen (stationær)? Er det ikke engang i

Jeg købte en Medion MD8393 (med Vista) for 3 måneder siden og den er
virkelig dejlig. Der er dockingstation ovenpå den, så hvis du køber en
sådan, skal du prøve at se om Aldi samtidig har den eksterne harddisk på 500
Gb som kan bruges til dockingstationen. Det kan godt betale sig. Computeren
kostede 5.000,- kr., og den eksterne harddisk 648,- kr., så det er faktisk
ret billigt.

Du kan få et ugentligt nyhedsbrev pr. e-mail, hvis du bestiller det her.:

http://www.aldi.dk/NEWSLETTER_DK/index.shtml

Denne annonce fra Aldi er godt nok fra Juli md., men der kan du se
specifikationerne på den jeg købte. Det er jo ikke sikkert at det lige er
den der er på tilbud næste gang.:

http://www.medion.de/ms/aldi/md8393/dk/noflash.html

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 23-10-08 19:57

Tico wrote:
> Jeg overvejer en ny pc'er og har før købt en fra ALDI / Medion og er
> egentlig tilfreds med pris / kvalitet og ydelse. Er der nogen der ved,
> hvornår de tilbyder en pc igen (stationær)? Er det ikke engang i november?

Tag evt. en rundtur i de nærmeste Aldi'er, der kan godt være en enkelt
eller to til rest fra sidste gang, jeg ved i hvert fald at der stod én i
min lokale Aldi sidst jeg var der.
Det kan endda være den er sat ned i pris, for at komme af med den inden
næste runde starter.

Fra : Tico

Dato : 23-10-08 20:17

Hej,

Mange tak for jeres svar. Jeg vil lige kigge forbi den nærmeste ALDI og se
om de har nogle tilbage!

Med venlig hilsen

Govi

"Jens C. Hansen" <*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i en
meddelelse news:gdqhcr$msm$2@newsbin.cybercity.dk...

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-10-08 21:29

"Tico" <ticho@vesanet.de> skrev i meddelelsen
> Hej,
>
> Mange tak for jeres svar. Jeg vil lige kigge forbi den nærmeste ALDI og se
> [...]
Aldi, Gaabensevej i Nykøbing F, sælger p.t. en på særligt tilbud for 4000
kr. Resttilbud på den de solgte for 6000 kr. for nogle måneder siden.
http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_23/OFF01.SHTML
Jeg gad nok se, hvem der kan vise en computer med det indhold til den pris.

Kurt

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-10-08 21:21

Jens C. Hansen skrev bl.a.:

> [...]
> én i min lokale Aldi sidst jeg var der.
> Det kan endda være den er sat ned i pris, for at komme af med den

Vent til midten af november, den kommer *helt* sikkert!

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-10-08 21:20

Tico skrev bl.a.:

> [...]
> egentlig tilfreds med pris / kvalitet og ydelse. Er der nogen der ved,
> hvornår de tilbyder en pc igen (stationær)? Er det ikke engang i

Der plejer altid at være een i efterårsferien og senest i midten af
november, så jeg vil æde min hat på, at der snart er et megamonster på
vej...

Claus