Defekt genindlæsnings cd (recovery)
Fra : Ukendt

Dato : 22-10-08 20:23

Hej

Jeg er indehaver af en Amitech PC'er Smartsize Lite 2010, som blev leveret
køreklar med Windows home installeret.
Der var 3 medfølgende genindlæsnings cd'ere for recovery. Disken er
partitioneret med C og D-drev med mulighed for at få gendannet C-drevet
(programdrevet) alene ved hjælp af de medfølgende recovery CD'ere.

Jeg påbegyndte en recovery af C-drevet. Brugen af Disk nr1 gik godt, men det
viste sig, at disk nr 2 var ridset, og kunne ikke læses fuldt ud. Jeg står
nu med en delvis gendannet disk, som ikke kan starte op.

CDerne er Produceret af Amitech Danmark:
CD1: Version 20.05
CD2: Version 20 (som er ridset)
CD3: Version 20 (endnu ikke prøvet)

Jeg har licensnøglen for disse CD'ere, men denne nøgle kan formodentlig kun
anvendes sammen med disse recovery-CDere.

Hvor kan jeg skaffe en kopi af nr 2? Eller er der andre forslag til at gøre
PC køreklar igen?

mvh John