mine sider kan ikke ses i explorer ??
Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 21-10-08 18:59

jeg har fået sat en ny server op, hos samme firma som jeg har den anden
server, derfor forventede jeg at det ville gå smertefrit med integreringen.

MEN
nu kan denne side ikke vises i explorer, men godt i f.eks safari ??

http://www.gramkofi.dk/ubbthreads/ubbthreads.php

det er nøjagtig den samme side som jeg har liggende her på den gamle server
den er bare flyttet lige over

http://www.4701.dk/ubbthreads/ubbthreads.php og den virker fint i explorer.

er det en php.ini fejl ?? i kan se hele opsætningen her:
http://www.gramkofi.dk/ubbthreads/400.php

any ideeas ??

der er også problemer med tegnsætningen, den oversætter ikke æ ø og å

thomas

Fra : Preben Dahl

Dato : 21-10-08 19:20

Start med at få din side valideret, der ligger dette

   <head>
         TD,BODY,B{
            font-family:Verdana;
            font-size:10px;
         }
         A{
            color:#000000;
         }
   </head>

Et stykke nede på siden, jeg kan godt få siden frem i IE6 men kun
noget af den og det er alt under det jeg har indsat som ikke vises.

Mvh Preben

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 21-10-08 19:27

hvorfor loades den side som ligger på den anden server så uden problemer,
siderne er fuldstændig ens og bruger samme database.

Fra : Preben Dahl

Dato : 21-10-08 19:46

On Tue, 21 Oct 2008 20:26:59 +0200, Thomas Duus Jürgensen
<thomas@4701.dk> wrote:

>hvorfor loades den side som ligger på den anden server så uden problemer,
>siderne er fuldstændig ens og bruger samme database.
>
>http://www.4701.dk/ubbthreads/ubbthreads.php

Noget kommer fra denne server http://www.4701.dk bland andet dit
stylesheet og billeder

Mens side er http://www.gramkofi.dk

Du har flere head i den side at du kunne lave mange nye sider :)

Så er det ikke fordi du stadig har mange ting som stadig linker til
den gamle server det gå galt

Mvh Preben