Asus Eee B202 stationær og skærmopløsni
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-10-08 21:06

Hej!

Kan Asus' Eee B202 box stationære køre 1680x1050 som min Fujitsu 22"
16:9 monitor, native? Maskinen er oplyst til 1600x1200 max og jeg har
fundet folk på nettet som siger det ene og det andet, intet konkret.

Den er ellers ret sød og passer lige bag på skærmen :)

http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=179160

--
Mvh, Kim Voss Schrader (som ingen aktier har i Proshop)

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 20-10-08 23:39

"Kim Voss Schrader" <> skrev i meddelelsen
> [...]
> monitor, native? Maskinen er oplyst til 1600x1200 max og jeg har fundet
> folk på nettet som siger det ene og det andet, intet konkret.

Hmm. Det ved jeg ikke, men kan fortælle at jeg har haft en MSI Wind u100
koblet på en 22" i 1680x1050 i 32bit farver. Det er samme processor, mængde
ram og graffikchip. Så hvorfor ikke?

> Den er ellers ret sød og passer lige bag på skærmen :)

Over vejer selv sådan en. Evt koblet op på et tv som htpc.

> http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=179160

Når jeg klippede grafikdelen i dit ling og smed i Google kom:
http://www.intel.com/products/chipsets/gma950/index.htm
Der står at max opløsning er 2048x1536

mvh
Henning

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 21-10-08 15:40

> Kan Asus' Eee B202 box stationære køre 1680x1050 som min Fujitsu 22" 16:9
> monitor, native? Maskinen er oplyst til 1600x1200 max og jeg har fundet
> folk på nettet som siger det ene og det andet, intet konkret.

Ja, det kan den. Jeg har en, og har kort lige haft den tilsluttet min acer
22" wide med 1680x1050.

Jeg bruger den som linux web server, så den står tændt 24/7 nu, uden skærm
tilsluttet. Du kan i øvrigt tilslutte både mod dvi og vga da der er en
konverter med i kassen.

Martin Kaltoft

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-10-08 23:16

Hej gutter!

Tak for jeres svar. Jeg har bestilt en 80GB version idag til den nette
sum af 1712,- incl. moms. Og så lige 2GB ram til den. Har en nyere 320GB
2½" disk der kommer i istedet ligeledes. Så skal den bare smækkes bag på
min 22" monitor og så er vi kørende :)

Glæder mig som et lille barn til en STILLE desktop maskine :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : skibber

Dato : 22-10-08 10:16

On 22-10-2008 00:15:33, Kim Voss Schrader wrote:
> [...]
> min 22" monitor og så er vi kørende :)
>
> Glæder mig som et lille barn til en STILLE desktop maskine :)

Tillykke med den,sådan en kunne jeg også bruge
hvis der også var firewire på den.

/skibber