Min brænder brænder vildt langsomt ?
Fra : nielsenaustralien@gm~

Dato : 19-10-08 11:48

Hej,

det har været nødvendigt for mig at geninstallere windows XP på min pc
´er og alt er nu ved at være kørende igen.

Dog driller mig brænder mig (Tsstcorp ddw sh182-D hedder den.....).
Før geninstallering tog det 5-7 min at brænde en dvd skive, men nu
tager det 2 timer..... Jeg synes jeg har prøvet alt, men kan ikke få
den til at ændre hastighed.

Nogen der kan hjælpe ?

vh Morten

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 18:52

nielsenaustralien@gmail.com wrote:
> [...]
| Før geninstallering tog det 5-7 min at brænde en dvd skive, men nu
| tager det 2 timer..... Jeg synes jeg har prøvet alt, men kan ikke få

Det kunne tyde på at du skal ind i Enhedshåndtering > Hardware > Ide/Ata
controllere, og så sikre dig at overførselstilstand er sat til "DMA hvis det
er tilgængeligt".

Mvh Ebbe