Gode hardwarehjemmesider?
Fra : Per R. Nielsen

Dato : 19-10-08 13:18

Halløjsa i stuen.

Jeg har nyligen opsagt mit abonnement på Alt om Data. Syntes ikke længere
jeg ville give 996,- for jeg tror det var 15 numre.

Men vil jo gerne holde mig lidt opdateret. Jeg kigger af og til ind på
Tomshardware og Anandtech. Hvad kan ellers anbefales af gode homepages? Jeg
skifter selv løbende dele ud i min PC, så det må gerne være nogle gode
allroundsider. Bruger PC'en til spil, videoredigering og almindelig surf,
mail osv..

Fra : jk

Dato : 19-10-08 16:00

On Sun, 19 Oct 2008 14:17:43 +0200, "Per R. Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

> [...]
>skifter selv løbende dele ud i min PC, så det må gerne være nogle gode
>allroundsider. Bruger PC'en til spil, videoredigering og almindelig surf,

Nyheder:

De danske:
www.tweak.dk og tweakup.dk

især den norske: www.hardware.no

så denne: www.xbitlabs.com

og fra singapore:

www.ocworkbench.com
gode reviews.

endvidere reviews på
www.hardwarezone.com

i mindre grad desuden
www.zdnet.com

Jeg kan også anbefale at søge med google: xxx review
hvor xxx kan være bundkort navn eller alt andet.

mvh

John

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 19-10-08 17:27

Per R. Nielsen explained on 19-10-2008 :

Jeg bruger hovedsageligt disse:
http://www.theinquirer.net/
http://www.xbitlabs.com/

--
/klaus

Brug ikke din rigtige email-adresse på Usenet
- lav en falsk der slutter på ".invalid".
http://tools.ietf.org/html/rfc2606

Fra : Per R. Nielsen

Dato : 20-10-08 08:24

Tak skal i have :) Der er lidt at kigge på.