Børnehavesag, nu detajeret
Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-08 01:57

Ond misundelse, fortrængt nag

Når stenalderstammen ser at nabostammen kan tænde ild med to stykker træ,
bliver den misundelelig, og det er helt OK, for så tger de sig sammen og
udvikler selv en metode til ikke at vente på lynnedslag men evt t slå flint
mod jern.

Værre er det når de misunder kapitalistisk rigdom, der skyldes
sparsommelighed og investering, og opdigter ondskab hos de rige svin og
skaber myter om hellig krig mod de udbyttende og ødsle
JoakimVonAnd -røvhuller , spekulanter og hundehoveder, der skal brandskattes
i lighedens navn.

Misundelse er ligesom hævn en følelse, der let fortrænges som nag og skubbet
ned i underbevidstheden og s¨lever de kaotiske myter deres eget liv og
naget bliver til kiv og kævl, vrede og psykose, forurettelse og bitterhed,
rethaveriskhed og jalousi og alskens had legitimeres og varigt fjendskab
bliver umuligt at mægle om. Det er sådan krige i tidens løb er opstået udfra
nabokonflikter

Værst af nag-junglens komplicerede sublimeringer, projiceringer, råddenskab
og gæring er nok hvad skabes af hævn, hvor en fjer bliver til fem høns.

Man får forskere til at beskrive afvigelse som sygdom, og jurister gør
nøgenhed ulovligt.

Man teoretiserer , at delvis nøgenhed beviser lyster og tendenser til
pædofili. Fordi der kendes Mus-og-mænd scenarier, hvor et barn knyttede sig
sexuelt til en voksen og denne i skam og angst for opdagelse slog barnet
ihjel, så gøres det til lov. at al afvigelse på området er en
kæmpeforbrydelse, og vupti har man skabt en lovjungle, som der kan føres
heksejagt på. Pludselig er afvigende historieteorier tegn på nazisme, og
nazisme betyder så medskyld i forrige århundreders folkemord og så kan
jurister finde alibier for at straffe både afvigelse A og afvigelse B fx
solbadning, der ikke ligner normals solbadning.

Et eksempel fra mig selv er Kafka-proces og Erasmus Montanus logik om mine
30 ¨års læsen avis om morgenen på et offentlig fortov med solskin. Rygter
fabrikeredes om at det engang skulle være sket uden bukser - for nogen havde
set mig uden bukser i min egen have.

Andre forældre til børnehavebørn har læst, at jeg har skrevet om WW2 på en
måde, der har sporadiske overlap med Hitler-sympatisørers. Så brygges
sammen, at vibrationer fra mit sind kan fordærve børnehavebørnene, og politi
bør med tilhold forhindre, at jeg benytter offentlig fortov nær børnehaven
på den måde jeg har gjort det i årtier.

Ved at betjente rykker ud og truer med polititilhold er skabt lighed med
vammel slikonkel og nabolaget kan gejle sig op til selvtægtsvoldstrusler -
og rudeknusninger som er sket før, tager til i hyppighed.

Mor kan ikke flyve, sten kan ikke flyve, mor er sten

Bo forkætres som den rødovremyrdede, den rødovremyrdede sattes i forbindelse
med børneklager om onani på altan, altså er Bo nok sexistforbryder og bør
voldes imod.

Sådan opstår krige.

Børnehavelederens brev til politiet opnås der aktindsigt til - men
aktindsigt afvises vedr de internetindlæg, som forældre mente Bo havde
skrevet, og som gjorde, at forstanderen ikke "ville lægge børn til" hans
solbadning på fortovet.

Det er almindeligt og i Danmark lovligt, at folk lægger på nettet falske
Facebookprofiler på uvenner, så falske rygter opstår om disse fjender, og
sådant indentitetstyveri er sandsynligt og er før forekommet imod mig.

Tidligere har politiet sigtet mig for racisme udfra indlæg, som man siden
hen afviste at kunne bevise at være fra mit tastatur

I dag er racist og nazist udvandet til bøllede skurk-skældsord.

Racisme har intet med biologisk race at gøre men er om erobrings-ideologi,
Islam.

Nazist kan man kaldes for at betvivle skingert-absurde folkemordstal og
selvom man er landets mest ulandshjælpende og anti-bioracistiske og gift med
ikke-hvid

Der kan altså skabes skurkerolle helt som, når fredelige jødiske
småhandlende i Tyskland fik skyld for storspekulanters skaben inflation og
dermed sultedød i Mellemkrigstiden. Ligesom disse handlende blev fordrevet
fra, hvor deres butikker havde kundekredse, så kan jeg fordrives fra
internet-mødesteder, hvor jeg opnår kommunikation, ved at sådanne skriverier
er alibi for trussel om tilhold, og uden at nogen anklager har gjort rede
for et lovbrud, er man afskåret fra at betræde fortov, og da grunden er
skriveri er opnået tendens i retning af censur mod skriveri.

Det er sådan, der ofte historisk er opstået krige og begrænsninger af
ytringsfrihed.

Jeg har før været smidt af internettet af udbydere og ikke kunne få viden om
årsagen. Udbydere er af justitsminister blevet pålagt at oprette netpoliti
imod pædofili-porn og de skal ikke dokumentere lovbrud før de lukker konto
på internettet dvs skærer den elekroniske tunge af en debattør hvis eneste
værn mod ensomhed var debatten.

Tendensen er klar, sol dig og du tungeafskæres.

En højhusbeboer i Rødovre solede sig, og to småpiger gættede, at han måske
onanerede. Det blev til at han var pædofil og han myrdedes. Tilfældigvis
kunne morderne straffes, men advokaten krævede lav straf, fordi volden var
sket for at beskytte mod pædofili, og så er der jo precedens for at
heksejagte privatiseret og absurd.

Hoveddrivkraft bag overgreb mod mig kan let være, at forældrene er
misundelige over, at jeg året rundt er naturens muntre søn, der går
barfordet og i shorts i alt vejr og beundres af børnehaebørnene for det, og
børnene kræver lov at være fri som mig, men forældre hygger sig med vante
forbud om at børn skal klæde sig varmt, så ikke mors sind fryser.

Nagfølelser ses her at gå i ring, og i andre samfundssammenhænge kan
vildtvoksende ormegårde og jungler opstå, og sådant førte til holocaust og
krig., heksejagt og justitsmord.

Som arbejdsløs naturvidenskabslærer var det naturligt for mig at fortælle om
forskel på is og vand, da jeg i en læskedrik havde is, og et børnehavebarn
spurgte hvad det var.

Børnehaven havde få år før erstattet plankeværk med trådnet som for at lægge
op til dialog mellem de indespærrede legepladsbørn og kvarterets voksne

Hvis de havde fortrudt deres åbning for dialog, burde de afskærme med
træplade. Men de fandt det sjovere at foregive respekt for mangfoldighed
blandt kvarterets enlige mænd, så de kunne konstruere sig en konflikt, der
kunne give deres vrede og fjendebilledbehov noget at fantasere om og skabe
konflikt udaf.

Da politiet havde stået på min hoveddørs trappetrin og truet med tilhold,,
skrev jeg til Statsadvokaten om hvilken lov, jeg kunne overtræde ved at
fortsætte som hidtil.

Han anerkendte episoden og forklarede, at politiet har ret til sin
indblanding i gadeareals benyttelse uden at lovbrud er sket.

Rygter fra børnehaveforældre førte til at en BZer, der har lejet sig ind i
genbohuse lod sine farvede gæster gå ind i min have og slå mig efter at have
smidt kasteskyts mod hus og vinduer.

Jeg fik rapport fra skadestue om de opståede sår i mit hoved og sendte kopi
heraf til politiet.

Men da genboen til politiet nægtede at have navn på gæsterne , afviste
politiet at gøre noget.

Næste uge gik genboen selv ind i min have, så politianmeldelen kunne have
været gjort færdig med navn og identitet på voldsmand.- men man ville ikke
give mig kvittering på anmeldelse

Da jeg klagede over politipassivitet, nægtede politidirektøren, atder var
sket en anmeldelse, så de kunne ikke gøre mere ved sagen.

De er mere og mere irrierede over mine anmeldelser og når disse har
omfatttet skudhulagtige skader på mine vinduer, så har de gjort det til, at
jeg opdigtede sprængstoffer.

På den modsatte side af min karree , fjernest fra børnehaven ligger
Husumgade hvor familien Selmanovski bor på 2. sal og kan se ned i min
baggård og tre gange har jeg passeret nøgen fra kælderbaderummet op til min
hovedindgang - der er ingen anden vej, når jeg bader

De har råbt mordtrusler ned mod mig og begrundet med, at deres børn kunne
tænkes at se mine kønsorganer - skønt jeg her aldrig sidder eller ligger men
passerer på højst 5 sekunder, en gang om ugen

Jeg har svaret igen på tilråb og forklaret sandheden om min uskyldighed og
det har hidset dem yderligere op og vedr mordtrusler har de afvist at lade
gengældelse ske via politi, idet de anså hævn fra politi at være for mild.

Fra : mr

Dato : 19-10-08 07:28

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Ond misundelse, fortrængt nag

ynkelig selvforherligelse af en gammel mand og en ligegyldig sag.
Hvad med om de gad deltage i debat af dine egne tråde i setdet for at at
håbe på ynk om din pjatsag.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-08 09:40

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> ynkelig selvforherligelse af en gammel mand og en ligegyldig sag.
> Hvad med om de gad deltage i debat af dine egne tråde i setdet for at at

Der er mere gods i sagen end i nogen profetkarikaturtegningssag, og jeg
håber at mine omskrivninger fører til at jeg får lært at forklare den
forståeligt for også mr

Gerne ring 35861000

Måske politiindsats mod mig bygger på skriverier begået af andre -
identitetstyveri er lovligt i DK.
Er det OK at blive censureret udfra andres ord?

Skal en børnehave have lov udfra løgn at skabe justitsmord pr Kafka-proces
bag folks ryg?

Goebbelscensuren var mere hæderlig og åben

Mange på usenet har så lav etik som børnehaven og Goebbels , fx Kim Larsen
der opdigter pædofili om mig og ikke vil gå i dialog, kun høre sine egne
løgne

I Rødovre dræbtes en enlig mand af KimLarsen typer der dømte uden at høre
begge sider.

Usenet kan gavne Danmark ved at lægge mudderkast fra sig og fremme bold ej
mand debat. Det er altid et værdigt mål.

Fra : mr

Dato : 19-10-08 15:14

> [...]
>
> Usenet kan gavne Danmark ved at lægge mudderkast fra sig og fremme bold ej
> mand debat. Det er altid et værdigt mål.
det er og bliver en ligegyldig pjatsag.
Du hylder anonyme vidner, når de ikke vidner mod dig. Du kalder dem fæle
nazister, og hylder nazisterne andre steder.
Du er en pivskid der ikke tør anlægge civilt søgsmål. Du ønsker kun at få
ynk ud af denne sag. Ta dig sammen, sæt dig på fortovet med bukser på og læs
din avis. Ingen gider ta sig af det.