Hvad sker der... sexforbryder i frit fald ~
Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 18-10-08 12:49

Een ting, der er rimeligt kritisabel, er at psykopater per lov får lov
at gå frit omkring, vist nærmest per automatik, men ham her burde da
være buret godt og permamnent inde, men nej... fandme om det ikke er
4'de gang psykopaten stikker af.
Er det bare mig eller er der et eller andet der kikser?
Var han på overvåget udgang.. uovervåget udgang.. artiklen fortæller
intet om hvorfor idioten render rundt blandt os andre og ikke sidder i
enecelle med eget lokum, men det sidste ville vel også være et nærmest
USA'sk brud på menneskerettighederne.

Hvis du ser skiderikken, så send en mail til din lokalpolitiker, selvom
at jeg tvivler på at det hjælper.

*Flygtet sexforbryder stadig på fri fod*

http://politiken.dk/indland/article584747.ece

- cep

Fra : N_B_DK

Dato : 18-10-08 13:59

""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> wrote in message

Den eneste måde de ansvarlige fatter det, er ved det er deres eget barn
der udsættes for hans "kærlige" hånd, tragisk at der sidder folk der
burde kunne regne ud at man ikke lader folk under behandling/afsoning gå
frit rundt.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-08 14:38

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kunne regne ud at man ikke lader folk under behandling/afsoning gå frit

Er du sikker på at sexforbrydere er farligere for os end knivstikkere og
pyromaner?

Fra : N_B_DK

Dato : 18-10-08 15:05

> Er du sikker på at sexforbrydere er farligere for os end knivstikkere
> og pyromaner?

De er farligere for vores børn.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-08 15:18

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
>

> De er farligere for vores børn.

Har du tal der underbygger den teori?

Jeg ser hellere mine børn lokket til piksut end knivstukket og indebrændt

Ligeberettigelse kan vi næppe få puttet ind i hovedet på
Sydhavns-jordaneser-sadisten.

Men en elekronisk fodlænke og at han ved at ubehagelig fængsel følger, hvis
han igen ejer en kniv - det kan administreres.

Hvormange her har børn, og har alle lært deres børn aat SIGE NEJ til en
slikonkel og at kalde politi og ikke gå med fremmede

Hævn gir falsk tryghed. Forældre bør føle ansvar for at børn lærer at
beskytte sig selv -

Voldtægtsofre er ofte ulykkesfugle Der er meget selvbedrag i disse sager.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-08 15:10

""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg tvivler på at det hjælper.
>
> *Flygtet sexforbryder stadig på fri fod*

Forsoningsknald er de skønneste, og da Sydhavnspigen der var flygtet kom
hjem i skuret, og sagde "Du må bolle mig, hvis du skær en finger af" har de
nok haft det skønt.De var jo SM-kunstnere - han sadist, hun masokist " A
MARRIAGE MADE IN HEAVEN"

Jeg gir Martin Larsen ret iat man ikke skal være dømmesyg
En knivstikker , bombemand eller pyroman ser jeg hellere isolationsfængslet
uden flugtmulighed end en pædofil
Af 99 børn der er blevet lokket til pikslik er vist 98 overlevet eller mere.
men selvmordsbombere efterlader stribevis af sagesløse totallemlestede ofre.

Hvis han kunne blive udvist for ikke at kende de subtile begrænsninger i
aftalefrihed vedr lemlestelse
så så jeg gerne udvisning for udansk facon har han
Men mangfoldighed må vi leve med når viikke kan opdrage vore feltmadrasser
til at leve livet mindre farligt.
Skal hun klippes skaldet for at have behaget besættelsesstrkens
superofficer?
At han er straffri siger lidt om dansk psykiatri

Evner han at hykle at han responderer godt på medicinen han nu får i sin
behandlignsdom, så er han en fri mand på en uge

Vi må udvise og nedskære på behandlermagt - konsekvens er godt - og der er
fejl på mange sider i disse sager