Sydhavnsmonsterets opdroges som du og jeg
Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-08 11:43

Sydhavnsmonsterets opdroges som du og jeg

"Alle børn er konger i deres mor's fantasi's kongerige. Freud.

" I sin moders øjne er billen en gazelle. Tuaregisk
ordsprog

"Vi er alle genier, til vi fylder ti. Aldous Huxley

"Den hånd, der rører vuggen, styrer verden. (Ordsprog)

" What the mother sings to the cradle goes all the way down
to the coffin. Henry Ward Beecher

"Somme kan se på vuggen, når barnet vil pisse. (Ordsprog)

" Som enhver søn dog kan begejstre sin moder!Shakespeare

" Min søn er den mægtigste person i Grækenland. For
athenienserne regerer Grækenland, jeg athenienser¬ne, min kone mig og min
søn min kone. Themistokles

"Din vilje sidder i mors lomme. (Ordsprog)

OVENSTÅENDE GÆLDER I ALLE KULTURER.

At moderen har totalmagt betyder, at barnet bliver svagt hvis ikke det
frigør sig af modermagten,

Det betyder bl.a. at barnet skal "huske pisken" eller kolik-skriget og
kæmper om magt mod sin mor.

" Min største præstation har været, at jeg kunne befri mig
fra min mors, min svigermors og mine tanters for¬-mynderskab.
Rosalyn Carter

" The mother-child relationship is paradoxical and, in a
sense, tragic. It requires the most intense love on the mother's side, yet
this very love must help the child grow away from the mother and to become
fully independent. Erich Fromm

Sådan er det over hele jorden - sønner forgudes af deres mødre..Og de kræver
magt over en elskerinde , som de havde magt over deres mor.

Når de ikke får det, kan de evt. blive sindsygt forurettede og går amok som
jordaneseren i Sydhavnen

Det er den mangfoldighed, vi har inviteret ind i DK og det må vi leve med.

I Islams riger lever man fint med en anden balance mellem kønnenes magt, og
den omfatter at en lille del af muslimske taber-kvinder bliver udsat for
stening og æresdrab - og i Danmark for nylig fingerafklipning og
tand-smadring.

Hvor der handles, der spildes, og i en krigerkultur som den muslimske, har
dette været acceptabelt og bidraget til at skabe tilpas grusomme militære
ledere blandt mænd

De kvinder , der har mest magt under Islam er en rig mødregruppe, som kan
kaldes matriarkatet og som vistnok anmelder til imamer og andre ledende
mænd, hvilke kvinder har været ulydige overfor koranens regler om
prostitution og utroskab, og bør straffes evt dræbes. Mænd har næppe så stor
magt, som det ser ud,til. De er måske nærmnest bødler, der adlyder ordrer,.
når der stenes og æresdræbes

For at have sådanne stærke grusomme mænd som lydige tjenere, tillader
matriarkatet, at nogle mænd slår sig løs og overreagerer vildt, og der står
respekt om dem - helt som at kvinder flokkes om at blive elskerinder for
massemorder Peter Lundin og Jønke og måske Sydhavns-fingerafklipperen.

"The chief cause of human errors is to be found in the prejudices picked up
in childhood. Rene Descartes

"Trætte mødre finder at lussinger tager mindre tid end fornufts-snak, og
trænger hurtigere ind i barnets hukommelse " Will Durant

"Kvinder tiltrækkes altid af magt. Jeg kan ikke forestille mig en så blodig
sejrherre, at de fleste kvinder ikke villigt vil ligge med ham for at få
børn, der bliver akkurat lige så grum som faderen". Gore Vidal